امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 13 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 9334
  پرینت تاریخ انتشار : 03 آگوست 2020 - 14:07 | 7 بازدید
مدیرکل اوقاف و امور خیریه

وقف یک باب منزل مسکونی در همدان برای سالمندان

به گزارش همدان نوین، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از وقف یک باب منزل مسکونی به ارزش ۸ میلیارد تومان برای ساخت خانه سالمندان در همدان خبر داد. حجت‌الاسلام حاجی‌رضا زین‌العابدینی از وقف یک باب منزل مسکونی در همدان خبر داد و اظهار کرد: منزلی در دو طبقه با ۲۰۰ مترمربع مساحت در […]

وقف یک باب منزل مسکونی در همدان برای سالمندان

به گزارش همدان نوین، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از وقف یک باب منزل مسکونی به ارزش ۸ میلیارد تومان برای ساخت خانه سالمندان در همدان خبر داد.

حجت‌الاسلام حاجی‌رضا زین‌العابدینی از وقف یک باب منزل مسکونی در همدان خبر داد و اظهار کرد: منزلی در دو طبقه با ۲۰۰ مترمربع مساحت در شهر همدان وقف شد.

وی با بیان اینکه این وقف در منطقه ۲ همدان بر بلوار ۷۵ متری انجام شده که بسیار مرغوب با موقعیت عالی است گفت: واقف خیراندیش خانم “اقدس عظیمی” آن را با نیت راه‌اندازی خانه سالمندان وقف کرده است و ارزش این ملک ۸۰ میلیارد ریال است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان به اهمیت وقف اشاره کرد و  گفت: موضوع وقف عالی‌ترین مقوله است که می‌تواند به مانایی انسان منجر شود و بهترین و ماندگارترین مصداق صدقه جاریه است.

وی عنوان کرد: در نظام اسلامی موضوع وقف از ۱۴ قرن گذشته مطرح شده و وقتی فردی به‌عنوان حسنه جاریه، وقف می‌کند، قرن‌ها بعد از فوت نیز آثار وقف واقف در جامعه جاری و ساری می‌شود./فارس

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.