امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 14 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 9313
  پرینت تاریخ انتشار : 03 آگوست 2020 - 9:01 | 9 بازدید
پرداخت ۶۰ درصدی مطالبات

خرید ۳۳۴ هزار تن گندم تضمینی در همدان

به گزارش همدان نوین، سرپرست شرکت بازرگانی دولتی ایران نمایندگی همدان از خرید ۳۳۴ هزار و ۳۶۵ تن گندم تضمینی در همدان خبر داد و گفت: ۶۰ درصد از مطالبات گندمکاران پرداخت شده است. مسعود بکایی از خرید ۳۳۴ هزار و ۳۶۵ تن گندم تضمینی تا یازدهم مردادماه در همدان خبر داد و اظهار کرد: […]

خرید ۳۳۴ هزار تن گندم تضمینی در همدان

به گزارش همدان نوین، سرپرست شرکت بازرگانی دولتی ایران نمایندگی همدان از خرید ۳۳۴ هزار و ۳۶۵ تن گندم تضمینی در همدان خبر داد و گفت: ۶۰ درصد از مطالبات گندمکاران پرداخت شده است.

مسعود بکایی از خرید ۳۳۴ هزار و ۳۶۵ تن گندم تضمینی تا یازدهم مردادماه در همدان خبر داد و اظهار کرد: ارزش این میزان گندم خریداری شده ۸۴۳ میلیارد تومان است.

وی بیان کرد: ۵۱۴ میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران پرداخت شده و ۳۲۹ میلیارد تومان باقی مانده است که میزان پرداخت ۶۰.۹۱ درصد است.

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی همدان با بیان اینکه از مجموع گندم خریداری شده در استان، ۱۳ هزار و ۴۷۱ تن توسط مراکز دولتی انجام شده است گفت: ۱۹ هزار و ۲۳۶ تن توسط کارخانجات آرد، ۱۷۲ هزار و ۶۳۷ تن توسط سیلوهای بخش خصوصی و ۱۲۹ هزار و ۲۱ تن توسط مباشر(تعاونی‌های روستایی) خریداری شده است.

وی با تاکید به خرید ۳۳۴هزار و ۳۶۵ تن گندم تضمینی در سطح استان تصریح کرد: یک‌هزار و ۵۰ تن نیز خرید توافقی کارخانجات است.

بکایی با اشاره به اینکه سال گذشته ۴۱۰ هزار و ۴۷۶ تن گندم خریداری شد که مقدار خرید گندم تا یازدهم مرداد ۲۹۲هزار و ۵۰۰ تن بود افزود: این میزان نسبت به امسال ۴۱ هزار و ۸۶۵ تن اختلاف دارد و شاهد رشد ۱۴ درصدی هستیم.

وی از خرید یک‌هزار و ۹۲۰ تن کلزا در سطح استان خبر داد و گفت: مبلغ ۴۳ هزار و ۱۵۴ میلیون ریال از مطالبات کلزاکاران استان پرداخت شده است.

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان همدان با بیان اینکه جمع کل مطالبات ۸۹ هزار و ۴۵۴ میلیون ریال بوده که جمع مبلغ پرداخت شده طی دو مرحله ۵۹ هزار و ۴۵ میلیون ریال است.

وی در پایان سخنانش مانده مطالبات را ۳۰ هزار و ۴۰۹ میلیون ریال دانست و تأکید کرد: ۶۶ درصد از کل مطالبات کلزاکاران پرداخت شده است./فارس

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.