امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 14 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 9291
  پرینت تاریخ انتشار : 02 آگوست 2020 - 15:00 | 12 بازدید
مدیر منطقه یک شهرداری همدان

عملیات ترمیم و بهسازی محوطه گردشگری گنجنامه

به گزارش همدان نوین،مدیر منطقه یک شهرداری همدان از اجرای عملیات ترمیم و بهسازی محوطه گردشگری گنجنامه همدان خبر داد. مسعود دهبانی‌صابر با اشاره به اینکه همدان به عنوان یکی از شهرهای کهن ایران هر ساله پذیرای تعداد زیادی از مسافران است، گفت: در سال جاری با توجه به شیوع کرونا و کاهش قابل توجه گردشگران […]

عملیات ترمیم و بهسازی محوطه گردشگری گنجنامه

به گزارش همدان نوین،مدیر منطقه یک شهرداری همدان از اجرای عملیات ترمیم و بهسازی محوطه گردشگری گنجنامه همدان خبر داد.

مسعود دهبانی‌صابر با اشاره به اینکه همدان به عنوان یکی از شهرهای کهن ایران هر ساله پذیرای تعداد زیادی از مسافران است، گفت: در سال جاری با توجه به شیوع کرونا و کاهش قابل توجه گردشگران تصمیم گرفتیم مناطق گردشگرپذیر را بررسی کرده و در صورت نیاز به ترمیم و اصلاح، اقدام کنیم.

وی اظهار کرد: در مواقعی که میزبان مسافران هستیم انجام اقدامات عمرانی در محدوده مناطق گردشگری به علت وجود ازدحام و شلوغی میسر نیست و ضمن کُند پیش رفتن اقدامات، شهروندان و گردشگران نیز از این موضوع استقبال نمی کنند.

دهبانی صابر با اشاره به اینکه عملیات پیاده رو سازی و جدولگذاری در پایین دست محوطه گنجنامه به پایان رسیده است، مطرح کرد: عملیات ترمیم و بهسازی محوطه گنجنامه نیز از ابتدای مردادماه آغاز شده و هدف از اجرای این پروژه ایجاد زیبایی بصری و افزایش کیفیت خدمات رسانی در این مجموعه است.

مدیر منطقه یک شهرداری همدان با بیان اینکه احیای فضای سبز، لوله کشی و آبیاری مناسب نیز در دستور کار عملیات ترمیم و بهسازی محوطه گنجنامه قرار دارد، گفت: از زمستان سال گذشته عملیات بازسازی کامل سرویس بهداشتی مجموعه گنجنامه نیز آغاز شد که از هفته  های آینده در دسترس شهروندان است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک همدان، گنجنامه به عنوان یکی از جاذبه های مهم گردشگری شهر همدان محسوب می شود که اغلب گردشگران و مسافرانی که به شهر همدان سفر می کنند بازدیدی از این جاذبه طبیعی و تاریخی خواهند شد. در سال جاری به علت شیوع کروناویروس و با توصیه های بهداشتی که صورت پذیرفته است، حجم مسافران به شدت کاهش یافته و فرصت مناسبی است تا اماکن گردشگری در صورت نیاز بهسازی شوند./ایسنا

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.