امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 8 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 90551
  پرینت تاریخ انتشار : 01 سپتامبر 2022 - 0:46 | 59 بازدید

کفش طبی برای پنگوئن

[ad_1] برای همین است که درد و رنج آنها، قلب انسان را به درد می‌آورد. به همین نسبت، اتفاقات شیرین برای کاهش درد آنها، با واکنش‌های سراسری مواجه می‌شود؛ درست مثل اتفاقی که برای پنگوئن باغ‌وحش سن‌دیه‌گو در آمریکا افتاده است. یک پنگوئن ۴ساله به نام لوکاس، به‌خاطر یک ضایعه عروقی مزمن، ضایعاتی روی پاهایش […]

کفش طبی برای پنگوئن

[ad_1]

برای همین است که درد و رنج آنها، قلب انسان را به درد می‌آورد. به همین نسبت، اتفاقات شیرین برای کاهش درد آنها، با واکنش‌های سراسری مواجه می‌شود؛ درست مثل اتفاقی که برای پنگوئن باغ‌وحش سن‌دیه‌گو در آمریکا افتاده است. یک پنگوئن ۴ساله به نام لوکاس، به‌خاطر یک ضایعه عروقی مزمن، ضایعاتی روی پاهایش دارد که باعث شده این حیوان، به سختی راه برود. این ضایعات، با درد زیادی همراه هستند و جلوی حرکت آسان حیوان را می‌گیرند. 

در برخی موارد، ممکن است این ضایعات عفونت کنند و باعث مرگ حیوان شوند. مسئولان باغ‌وحش برای جلوگیری از سناریوهای وحشتناک درباره لوکاس، از یک شرکت متخصص درخواست کرده‌اند که یک کفش طبی مخصوص این حیوان طراحی کنند و حالا لوکاس، به‌راحتی می‌تواند همچون دیگر دوستانش، بدون درد و ناراحتی حرکت کند.

[ad_2]

منبع

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.