- پپه اسکوبار: ایران پس از جنگ به قطب جدید قدرت تبدیل شد
- آمادگی کامل مجموعه سلامت فارس در تاسوعا و عاشورا
- دومین شب مراسم عزاداری امام حسین(ع) از طرف رهبر انقلاب برگزار شد
- مرحله شهرستانی چهلونهمین دوره مسابقات قرآن در آذربایجانغربی برگزار میشود
- تشریح جزئیات فعالیتهای ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان
- الگوی سوم زن مسلمان در خدمت انسانیت است/ بانو امین؛ تجلی الگوی سوم
گزارش کالبدگشایی؛ یوزپلنگی که در تصادف تلف شد ماده بود
بهرامعلی ظاهری اظهار داشت: نتیجه کالبدگشایی نشان میدهد که متأسفانه جنسیت توله یوز تلف شده، “ماده” بوده است و این خبر، ضایعه دیشب را برای دوستداران حیات وحش، ناگوارتر و بدتر میکند. وی با بیان اینکه با توجه به له شدگی و متلاشی شدن لگن توله یوز تلف شده، اطمینان از جنسیت آن بدون کالبدگشایی […]
بهرامعلی ظاهری اظهار داشت: نتیجه کالبدگشایی نشان میدهد که متأسفانه جنسیت توله یوز تلف شده، “ماده” بوده است و این خبر، ضایعه دیشب را برای دوستداران حیات وحش، ناگوارتر و بدتر میکند.
وی با بیان اینکه با توجه به له شدگی و متلاشی شدن لگن توله یوز تلف شده، اطمینان از جنسیت آن بدون کالبدگشایی ممکن نبود عنوان کرد: در بررسیهای انجام شده، رحم، سرویکس و دیگر اندامهای مربوط به یوزهای ماده مشاهده و مشخص شد که این توله یوز، ماده بوده است.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان با ابراز تأسف از تلف شدن یک توله یوز ماده تصریح کرد: این حادثه بسیار تأسف بار بوده و نتیجه کمکاریهای صورت گرفته از سوی دستگاههای مسئول در سالهای گذشته برای ایمنی حیات وحش در این محدوده است.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


