امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 8 محرم 1448
شناسه خبر : 78566
  پرینت تاریخ انتشار : 06 آگوست 2022 - 8:27 | 95 بازدید

عوامل نبش قبر مجید عبدالباقی دستگیر شدند

رئیس کل دادگستری اصفهان از دستگیری عوامل نبش قبر مجید عبدالباقی خبر داد. به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین جعفری اظهار کرد: نبش قبر مجید عبدالباقی در شهرستان دهاقان توسط ۲ فرد انجام شده است. وی افزود: این افراد بعد از نبش قبر به آبادان بازگشتند که پس از شناسایی دستگیر شدند. رئیس کل دادگستری […]

عوامل نبش قبر مجید عبدالباقی دستگیر شدند



رئیس کل دادگستری اصفهان از دستگیری عوامل نبش قبر مجید عبدالباقی خبر داد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین جعفری اظهار کرد: نبش قبر مجید عبدالباقی در شهرستان دهاقان توسط ۲ فرد انجام شده است.

وی افزود: این افراد بعد از نبش قبر به آبادان بازگشتند که پس از شناسایی دستگیر شدند.

رئیس کل دادگستری اصفهان در مورد انگیزه این افراد از نبش قبر گفت: این افراد که با متوفی نسبت فامیلی دارند برای اینکه متوجه شوند آیا جسد دفن شده متعلق به مجید عبدالباقی است یا نه، اقدام به نبش قبر کرده اند.

جعفری بیان کرد: برای ۲ نفر به اتهام نبش قبر در دادسرای شهرستان دهاقان پرونده تشکیل شده است.

ساختمان متروپل آبادان، دوم خرداد ۱۴۰۱ ریزش کرد و  ۴۳ کشته، ۳۷ مصدوم و ۳۸ مفقودی به جا گذاشت. در این حادثه گفته شد که حسین عبدالباقی مدیرعامل و رئیس هیات مدیره هلدینگ عبدالباقی و مالک ساختمان متروپل آبادان هم در میان کشته‌شدگان بوده است و اشک‌های مجید عبدالباقی برادر او در سوگ وی در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد.

مجید عبدالباقی، برادر حسین عبدالباقی مالک و سازنده ساختمان متروپل آبادان نیز اول مرداد به ضرب گلوله به قتل رسید.

انتهای پیام



منبع

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.