امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 78292
  پرینت تاریخ انتشار : 05 آگوست 2022 - 22:45 | 12 بازدید

توزیع اقلام مصرفی نذورات ماه محرم در همدان

[ad_1] مسعودعلی سعیدی رئیس تعاون روستایی شهرستان همدان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از توزیع اقلام مورد نیاز نذورات هیات‌های حسینی خبر داد و اظهار کرد: تعاون روستایی که همواره اقلام مصرفی مردم را با قیمت‌های مصوب دولتی توزیع می‌کند، این بار در گامی فراتر اقدام به توزیع این اقلام برای هیات‌های حسینی کرده […]

توزیع اقلام مصرفی نذورات ماه محرم در همدان

[ad_1]

مسعودعلی سعیدی رئیس تعاون روستایی شهرستان همدان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از توزیع اقلام مورد نیاز نذورات هیات‌های حسینی خبر داد و اظهار کرد: تعاون روستایی که همواره اقلام مصرفی مردم را با قیمت‌های مصوب دولتی توزیع می‌کند، این بار در گامی فراتر اقدام به توزیع این اقلام برای هیات‌های حسینی کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه قیمت اقلام ضروری مصرفی مانند گوشت، برنج، قند، شکر و… افزایش دارد و از طرفی در ماه محرم و نذورات هیات‌ها قرار داریم، مقرر شد این اقلام با نرخ دولتی در اختیار هیات‌ها قرار گیرد.

رییس تعاون روستایی شهرستان همدان خاطرنشان کرد: در همین راستا ۲۰۰ تن برنج، ۳۵ تن گوشت منجمد، پنج تن مرغ منجمد، ۳۰ تن شکر و ۱۰ تن قند با قیمت‌های مصوب دولتی در اختیار هیات‌های حسینی قرار می‌گیرد.

وی ضمن قدردانی از همکاری جهاد کشاورزی و تبلیغات اسلامی تصریح کرد: هیات‌ها را دریافت معرفی‌نامه از تبلیغات اسلامی و شورای هیات‌های حسینی می‌توانند به تعاون روستایی مراجعه کرده و اقلام مورد نیاز نذورات خود را دریافت کنند.

سعیدی با تاکید بر اینکه این اقلام به اندازه کافی موجود است و استقبال خوبی هم شده است گفت: برای تامین اقلام مورد نیاز نذورات ۷ میلیارد تومان هزینه شده است و این برنامه در ماه صفر نیز ادامه دارد.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

[ad_2]

منبع

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.