امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 20 ذو الحجة 1445
شناسه خبر : 74983
  پرینت تاریخ انتشار : 16 جولای 2022 - 8:11 | 1 بازدید

شهیدحشمت‌الله گودینى: از پاى ننشینید با کفر جهانى بجنگید

[ad_1] به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش […]

شهیدحشمت‌الله گودینى: از پاى ننشینید با کفر جهانى بجنگید

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت… برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

۳۱۹۶/ تبرک لحظاتمان با شهیدحشمت‌الله گودینی؛

  بسم الله الرحمن الرحیم

آنقدر به جبهه مى‌روم و می‌جنگم تا شهید بشوم.

اى جوانان نکند در رختخواب ذلت بمیرید که حسین(ع) در میدان نبرد آنقدر جنگید تا شهید شد؛ اى جوانان مبادا در غفلت بمیرید که على(ع) در محراب عبادت شهید شد و همچنین مبادا در حال بی‌تفاوتى بمیرید که على اکبر حسین(ع) با هدف شهید شد.

اى امت حزب الله نکند روزى امام بت شکن زمان، این وارث حسین را تنها بگذارید، تا آخرین لحظه عمر خود امام را یارى دهید و حتى از مال و جان و فرزندان خود گذشته همه را در راه اسلام فدا کنید همیشه مانند خاندان وهب بهترین جوانان خود را به جبهه بفرستید و حتى جنازه‌هاى آنها را هم تحویل نگیرید زیرا مادر وهب گفت سرى را که در راه خدا دادم هرگز پس نمی‌گیرم اى مادران مبادا از رفتن فرزندانتان به جبهه جلوگیرى کنید که فردا در محضر خدا جواب زینب(س) را نمى‌توانید بدهید که تحمل هفتاد و دو شهید را کرد.

اى مادرم مبادا در مرگ من شیون و زارى بکنى چراکه فرزندت بخاطر خدا و در راه دین خدا شهید شده است تا مى‌توانى صبر و استقامت داشته باش زیرا خانواده‌هاى شهید داده زیاد هستند. مادرم از تو مى‌خواهم مرا حلال کنى و همچنین راه شهیدان را ادامه بدهید زیرا ما هرچه داریم از شهدا داریم بقول و گفته امام عزیزمان.

سلام گرم مرا به امام عزیزم برسانید و بگویید تا آخرین لحظه عمرم سنگرم را خالى نخواهم کرد، از قول من به تمام رزمندگان بگویید هرگز از پاى ننشینند و سلاح شهدا را نگذارند به زمین بیفتد آن را به دست گرفته و با کفر جهانى بجنگند.

در امام بیشتر دقیق شوید و سعى کنید عظمت او را بیابید و خود را تسلیم او سازید اگر فیض شهادت نصیبم گشت آنان که پیرو خط سرخ امام خمینى نیستند و به ولایت او اعتقاد ندارند بر من نگریند و بر جنازه من حاضر نشوند اما باشد که خون شهدا آنان را نیز متحول سازد و به رحمت الهى نزدیکشان گرداند بچه‌هایى که به جبهه مى‌روند به آنها آموزش دهید که‌ آن فرازهاى با ارزش جبهه را فراموش نکنند.

پدر و مادرم و برادران و تمام خانواده‌ام در مرگ من صابر باشند زیرا دین اسلام همیشه این سختی‌ها را داشته است و ما باید تحمل کنیم تا خداوند باب رحمتش را بروى ما بگشاید و ظهور امام عصر را نزدیکتر بگرداند.

انتهای پیام/ ۸۹۰۰۱/




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

[ad_2]

منبع

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.