امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 74714
  پرینت تاریخ انتشار : 15 جولای 2022 - 16:11 | 0 بازدید

تقدیر از برترین‎های فوتبال همدان

[ad_1] به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، عباس صوفی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید علیرضا شمسی‌پور شهید شاخص سال ورزش کشور اظهار کرد: اواخر فصل تابستان، مراسم تقدیر از برترین‎های فوتبال همدان، اعم از خانواده معزز شهید شمسی‏‌پور، فعالان، قهرمان، داوران، پیشکسوتان، اصحاب رسانه، خیرین و […]

تقدیر از برترین‎های فوتبال همدان

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، عباس صوفی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید علیرضا شمسی‌پور شهید شاخص سال ورزش کشور اظهار کرد: اواخر فصل تابستان، مراسم تقدیر از برترین‎های فوتبال همدان، اعم از خانواده معزز شهید شمسی‏‌پور، فعالان، قهرمان، داوران، پیشکسوتان، اصحاب رسانه، خیرین و حامیان فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در ۵۰ رشته ورزشی کشور و دنیا، فوتبال با ۹۴ درصد ضریب نفوذ در خانواده‌ها، دارای اهمیت بالایی است و می‏‌طلبد برای رشد و توسعه آن در سطح استان، با برنامه‌ریزی دقیق‎تری کارهای هیأت را جلو ببریم.

رئیس هیأت فوتبال استان همدان از برگزاری بیش از ۵۰۰ مسابقه رسمی در فصل گذشته خبر داد و افزود: بعد از پاندمی کرونا، شاهد افزایش تیم‌ها در رده های پایه هستیم و امروز مجبور شدیم ابتدا مسابقات شهرستانی را برگزار کرده و سپس قهرمان آن به لیگ استان صعود کنند.

وی اضافه کرد: خیلی از استان‎های کشور بعد از پاندمی کرونا، هنوز استارت رسمی فعالیت های خود را در حوزه فوتبال نزده‎اند و ما در همدان جزو معدود استان‌هایی بودیم که با قدرت بیشتر و به صورت جدی وارد چرخه فوتبالی شدیم.

صوفی بیان کرد: برگزاری بیش از ۵۰۰ مسابقه رسمی در یک فصل فوتبالی، همدان را در بین چند استان اول کشور در امر فوتبالی بدل کرده و این امر نیز مورد تحسین فدراسیون قرار گرفته است.

وی این هیأت را دارای برنامه مدون دانست و اظهار کرد: تمام فعالیت‏‌های ورزشی ما در هیأت فوتبال با برنامه ریزی قبلی و هدفگذاری گذشته انجام شده است.

رئیس هیأت فوتبال استان همدان ادامه داد: شما امروز فوتبال همدان در مباحث مختلف اعم از برگزاری مسابقات، سطح داوری، سطح مربیان، حضور بازیکنان همدانی در تیم‎های ملی و باشگاه ‎تراز اول کشور و… را با ۱۰ سال گذشته مقایسه کنید و خواهید دید که چقدر پیشرفت کرده‏ایم.

وی اضافه کرد: امروز بیش از ۹ تیم در سطوح باشگاهی کشور داریم و بالغ بر ۳۰ بازیکن همدانی در لیگ‎های برتر و دسته اول در تیم‎های تراز اول کشور حضور دارند.

صوفی از ساختارمندسازی باشگاه‎های استان خبر داد و بیان کرد: تمام باشگاه‏‌های شاغل در فوتبال همدان امروز دارای ساختار هستند، باشگاه‎ها ثبت موسسه شده‎اند و دارای اساسنامه مدیرعامل، هیأت مدیره، مهر و دفتر هستند.

برگزاری کلاس مربیگری درجه A آسیا به میزبانی همدان

وی از برگزاری کلاس درجه A آسیا به میزبانی همدان خبر داد و گفت: تا کنون سابقه نداشته است که کلاس A آسیا به غیر از تهران برگزار شود، و هر استان نیز تنها دو سهمیه در آن کلاس داشت.

رئیس هیأت فوتبال استان همدان تأکید کرد: خوشبختانه با رایزنی‎های فراوان، موفق شدیم میزبانی این کلاس را در شهر همدان اخذ کرده و مجوز حضور ۱۶ مربی واجد شرایط از استان همدان را نیز دریافت کرده‎ایم.

وی ادامه داد: در امر آموزش فوتبال، موفق ظاهر شده‎ایم و امروز بیش از یک‌هزار مربی آقا و ۲۰۰ مربی خانم در سطوح مختلف داریم و درصدد هستیم کلاس‎ مربیگری دروازه‎بانی را نیز برگزار کرده و در مباحث سرپرستی، مدیرعاملی و… کلاس‎هایی را ویژه باشگاه‎ها استان اجرایی کنیم.

برگزاری اردوهای مستمر استعدادیابی

صوفی حضور سرمربیان تیم‏‌های ملی را گامی مؤثر در استعدادیابی رده‏ای پایه عنوان کرد و افزود: تمام بازیکنان استان زیر نظارت استعدادیاب‏‌های ما هستند و به صورت سالیانه اردوهای استعدادیابی در هر رده سنی به صورت شهرستانی و استانی اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: سعی کرده‎ایم اردوهای نهایی استانی با حضور سرمربیان تیم‎های ملی برگزار شود که این امر کشور بی‎سابقه است زیرا هیچ استانی تا کنون چنین کاری را انجام نداده است.

رئیس هیأت فوتبال استان همدان یادآور شد: ثمره این کار هم افزایش ملی‏‌پوشان همدانی در اردوهای تیم‏های مختلف ملی در دو بخش آقایان و بانوان است.

وی از برگزاری منظم و نظارت شدید بر مدارس فوتبال استان خبر داد و گفت: در استان بیش از ۲۰ مدرسه فوتبال داریم که ۱۰ مورد آن در شهر همدان است.

صوفی ادامه داد: این مدارس با نظارت دقیق و منظم بازرسان هیأت فوتبال برگزار می‏‌شود و در آخر تابستان نیز فستیوال آن اجرا و نونهالان مستعد آن به باشگاه‎ها معرفی خواهند شد.

همدان، استان سرآمد کشور در داوری

وی وضعیت داوری استان همدان را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و افزود: بیش از ۱۰۰ داور رسمی در داریم که ۵۰ نفر از آنها در لیگ‎های کشوری شاغل هستند و جزو بهترین‎های دره خود نیز می‏باشند.

رئیس هیأت فوتبال استان همدان بیان کرد: تنها استان کشوری هستیم که سه داور بین‏‌المللی در حوزه فوتبال داریم و این امر نشان می‌دهد که چه استان موفقی در این مورد هستیم.

وی در مورد بروز اختلافات کمیته داوران، تصریح کرد: اختلاف یک امر طبیعی در هر خانواده است که خوشبختانه در خانواده داوری همدان این روند بسیار نامحسوس است.

صوفی ادامه داد: علی خسروی به عنوان یک همدانی موفق در داوری کشور که یکی از بزرگان داوری ایران است به عنوان رئیس کمیته و مهدی الوندی که سالها در لیگ برتر کشور حضور داشته به عنوان دپارتمان داوری در حال انجام وظایف خود هستند.

پاس امانتی در دست ما همدانی‌‏هاست

وی رصد تمام باشگاه‌‏های فوتبال را از وظایف هیأت فوتبال دانست و گفت: ما باید بر باشگاه‎داری تیم‎های همدانی نظارت کنیم اگر حضور به موقع ما نبود شاید امروز باشگاه پاس در همدان به دست فراموشی سپرده شده بود.

رئیس هیأت فوتبال استان همدان بیان کرد: در بحث داستان تیم شهرداری ورود به موقعی داشتیم و نگذاشتیم تیم در آستانه انحلال قرار بگیرد و در مورد پاس هم چند مورد سریع وارد شدیم.

وی یادآور شد: پاس متعلق به ۸ هزار شهید استان همدان بوده و یک امانتی در دست ما همدانی‎هاست، باید امانت‎دار باشیم زیرا تیم متعلق به فرد و گروه خواستی تعلق ندارد.

صوفی افزود: سال گذشته هیأت امنا باشگاه پاس به نماینده کاظم اولیایی به بحث مدیریتی تیم ورود پیدا کرده و هیأت مدیره و مدیرعامل آن را انتخاب کرده و دیدیم که تیم در سال گذشته یکی از سال‌های بدون حاشیه خود را سپری کرد که امیدوارم این امر تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/۸۹۰۴۲/


[ad_2]

منبع

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.