سرعت اینترنت در دولت رئیسی افزایش یافت؟ / نیمی از مخاطبان خبرفوری پاسخ منفی میدهند
چندی پیش وزیر ارتباطات مدعی شد که در دولت سید ابراهیم رئیسی، سرعت اینترنت نسبت به دولت قبل افزایش یافته است. با اینکه شرایط امنیتی در هر دو دولت باعث قطع یا کُندی اینترنت در بخشهایی از کشور شده، اما آنچه مردم را کلافه کرده، گرانی و اختلال اینترنت در کشور است. امری که با […]
چندی پیش وزیر ارتباطات مدعی شد که در دولت سید ابراهیم رئیسی، سرعت اینترنت نسبت به دولت قبل افزایش یافته است.
با اینکه شرایط امنیتی در هر دو دولت باعث قطع یا کُندی اینترنت در بخشهایی از کشور شده، اما آنچه مردم را کلافه کرده، گرانی و اختلال اینترنت در کشور است. امری که با ادعاهای وزیر ارتباطات در تناقض است.
این موضوع باعث شد تا خبرفوری به سراغ مخاطبانش رفته و از آنها درباره حال و روز اینترنت بپرسد.
نتایج این نظرسنجی نشان داد که برخلاف ادعای وزیر، ۵۴درصد مخاطبان، وضع اینترنت در دولت رئیسی را حتی بدتر از اوضاع اینترنت در دولت روحانی ارزیابی کندد؛ دولتی که اینترنت در آن دوره هم تعریفی نداشت.

از میان بیش از ۸۵هزار شرکتکننده، تنها ۴۲درصد اوضاع اینترنت را بهتر از قبل دانسته بودند و ۴درصد هم نظری نداشتند.
نتایج این نظرسنجی نشان میدهد که در یکسال گذشته، تلاشهای وزارت ارتباطات برای افزایش کیفیت اینترنت برای بخش عمده مردم ملموس نبوده و افکارعمومی هنوز به دنبال اینترنتی ارزانتر و باکیفیتتر هستند.
شما درباره اوضاع اینترنت در ایران چه فکر میکنید؟ در ادامه کامنت بگذارید و نظر بدهید.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


