امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 8 محرم 1448
شناسه خبر : 60360
  پرینت تاریخ انتشار : 10 ژوئن 2022 - 4:14 | 87 بازدید

دلخوری و قهر یک بازیگر از سینما و خلف وعده‌هایش

بازیگر معلول توانمند سینما و تلویزیون که سابقه همکاری با کیانوش عیاری و حمید نعمت‌الله را داشته، از وضعیت این روزهای سینما و بعضی خلف وعده‌هایی که دیده گله دارد. به گزارش ایسنا، خیلی‌ها ناصر شهریاری را با سریال «وضعیت سفید» حمید نعمت‌الله که در سال‌های اخیر بارها بازپخش شده است بیشتر به یاد می‌آورند، […]

دلخوری و قهر یک بازیگر از سینما و خلف وعده‌هایش



بازیگر معلول توانمند سینما و تلویزیون که سابقه همکاری با کیانوش عیاری و حمید نعمت‌الله را داشته، از وضعیت این روزهای سینما و بعضی خلف وعده‌هایی که دیده گله دارد.

به گزارش ایسنا، خیلی‌ها ناصر شهریاری را با سریال «وضعیت سفید» حمید نعمت‌الله که در سال‌های اخیر بارها بازپخش شده است بیشتر به یاد می‌آورند، اما او کارش را در سینما از سال ۱۳۷۲ با نوشتن فیلمنامه و نقد آغاز کرد و بعدها با توجه به شرایط جسمی خاص‌ و اینکه همیشه روی ویلچیر بود، نقش‌هایی را در فیلم‌ها و سریال‌های مختلف از جمله «هزاران چشم» کیانوش عیاری، تله فیلم «راه شب» به کارگردانی داریوش فرهنگ،‌ «فرزند افیون» به کارگردانی مجید جوانمرد، «فریدون مهربان است» به کارگردانی حمید نعمت الله‌، «چترسفید» جابر قاسمعلی، «مرخصی» مسعود آب‌پرور و «سرباز» هادی مقدم‌دوست بازی کرد.

او همچنین در سال ۱۳۹۰ بعد از چند سال تلاش یک فیلم کوتاه با نام «۲۴ ساعت مرخصی» ساخت که در ۲۵ دقیقه تصویربرداری شد. شهریاری درباره نخستین فیلمش ابراز امیدواری کرده بود که این اولین و آخرین کارش نباشد بویژه آنکه در سینمای ایران و جهان فیلم‌های زیادی درباره انواع معلولیت ساخته شده ولی فیلم او اثری از یک کارگردان معلول است و هدف آن صرفا به تصویر کشیدن سختی‌های معلولین نیست. فیلم او درباره جوان معلولی بود که به مدت ۲۴ ساعت سالم می‌شود. 

اما حالا این بازیگر متولد دهه ۵۰ که علاقه زیادی هم به سینما دارد، از اینکه با او نامهربانی می‌شود و حتی دستمزد بازی‌اش در بعضی پروژه‌ها را نگرفته انتقاد می‌کند و در تماسی با ایسنا می‌گوید، با توجه به شرایط کرونایی دو سال قبل که نتوانسته چندان کار کند، شرایط سختی داشته و دارد. آخرین فیلم سینمایی‌ او «شادروان» بوده که نوروز امسال اکران شد و شهریاری گله‌مند است که برخی پروژه‌ها با او تسویه حساب نکرده‌اند و الان که به یک ویلچیر برقی نیاز دارد که امکان خرید آن را ندارد.

او با طرح این ادعا که سه سال است عضویتش در انجمن فیلم کوتاه لغو شده، می‌گوید: خیلی از کسانی که در این سال‌ها به سینما آمدند سواد سینمایی ندارند و از شغل‌های دیگری با پول وارد این حرفه شدند در حالی که من سینما را بلدم ولی آنقدر اذیت شده‌ام که می‌خواهم از سینما خداحافظی کنم  و حتی دیگر توان دیدن فیلم در سینما را ندارم.

انتهای پیام



منبع

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.