موافقت اسکوچیچ با بازگشت بازیکنان استقلال
پس از حضور ۵ بازیکن استقلال در دیدار هفته پایانی لیگ برتر مقابل نفت مسجدسلیمان، دراگان اسکوچیچ نام این نفرات را از لیست تیم ملی خط زد چرا که اعتقاد داشت باشگاه استقلال برخلاف توافق عمل کرده است. سید حسین حسینی، مهدی مهدیپور، عارف غلامی، امیرحسین حسینزاده و صالح حردانی در روز دوشنبه یعنی روز […]
پس از حضور ۵ بازیکن استقلال در دیدار هفته پایانی لیگ برتر مقابل نفت مسجدسلیمان، دراگان اسکوچیچ نام این نفرات را از لیست تیم ملی خط زد چرا که اعتقاد داشت باشگاه استقلال برخلاف توافق عمل کرده است.
سید حسین حسینی، مهدی مهدیپور، عارف غلامی، امیرحسین حسینزاده و صالح حردانی در روز دوشنبه یعنی روز اول اردوی تیم ملی در ترکیب استقلال به میدان رفتند و به همین اسکوچیچ روی نام آنها قلم قرمز کشید،
پس از این اتفاق باشگاه استقلال از سرمربی تیم ملی عذرخواهی و درخواست کرد زمینه بازگشت این افراد به تیم ملی فراهم شود. در نهایت اسکوچیچ به این موضوع رضایت داد و قرار است ملی پوشان استقلال فردا به اردو اضافه شده و همراه سایر نفرات به قطر بروند.
نفرات جایگزین استقلالیها نیز در اردوی تیم ملی در دوحه حضور خواهند داشت.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

