امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 10 محرم 1448
شناسه خبر : 56993
  پرینت تاریخ انتشار : 31 می 2022 - 22:47 | 93 بازدید

واکنش سرمربی و مدیرعامل باشگاه نساجی به لغو دیدار با تراکتور

مدیرعامل باشگاه نساجی می‌گوید دلیل لغو این دیدار را از غیر فوتبالی‌ها باید پرسید. به گزارش ایسنا، پس از لغو دیدار نساجی و تراکتور به دلیل مخالفت شورای تامین، ایزد سیف‌الله‌پور در این رابطه اظهار کرد: دلیل لغو این دیدار را از غیر فوتبالی‌ها باید پرسید. اعضای بالا رتبه فدراسیون تا لحظه آخر تلاش کردند […]

واکنش سرمربی و مدیرعامل باشگاه نساجی به لغو دیدار با تراکتور



مدیرعامل باشگاه نساجی می‌گوید دلیل لغو این دیدار را از غیر فوتبالی‌ها باید پرسید.

به گزارش ایسنا، پس از لغو دیدار نساجی و تراکتور به دلیل مخالفت شورای تامین، ایزد سیف‌الله‌پور در این رابطه اظهار کرد: دلیل لغو این دیدار را از غیر فوتبالی‌ها باید پرسید. اعضای بالا رتبه فدراسیون تا لحظه آخر تلاش کردند این بازی برگزار شود. فقط از آقای سهیل مهدی سوال دارم اگر قرار نبود این بازی در ورزشگاه شهید دستگردی برگزار شود، چرا اجازه ندادند در ساری بازی کنیم.

او ادامه داد: ۱۱ روز پیش نامه زدیم که بازی در ورزشگاه شهدای ساری برگزار شود اما اجازه بازی در ساری را به ما ندادند. به واسطه لطف مدیران استان مازندران یک تیم سرگردان بودیم. هفته پیش بازی ما مقابل هوادار در همین ورزشگاه دستگردی برگزار شد. همه کارها را انجام دادیم تا این بازی همین‌جا برگزار شود اما حتی اجازه بازی بدون تماشاگر را هم ندادند. علت این‌که با ما و تماشاگران‌مان مشکل دارند چیست؟ تا چه زمانی می‌خواهند ادامه دهند؟

مدیرعامل باشگاه نساجی با بیان این‌که رختکن تیم تراکتور آماده و تیم پشتیبانی‌شان اینجا بود، گفت: تراکتوری‌ها آماده بازی بودند و ما بهترین زمین تهران را برای بازی انتخاب کرده بودیم. این بازی امروز باید برگزار می‌شد. تمام داوران و ناظران بازی در هتل حضور دارند. چه کسی باعث شد بازی انجام نشود؟ یکی دو نفر غیر فوتبالی اجازه برگزاری این بازی را ندادند.

همچنین اسماعیل اسماعیلی، سرمربی نساجی در این خصوص عنوان کرد: ما طبق روال کارمان را پیش بردیم و وارد اردو شدیم. برای این بازی آماده بودیم و تا ساعت ۴ هیچ چیز مشخص نبود. با این حال بازیکنان را آماده نگه داشتیم و ساعت ۴ به سمت ورزشگاه حرکت کردیم.

او در پایان اضافه کرد: همه مصمم بودیم این بازی را خوب تمام کنیم اما ساعت ۵ خبر لغو بازی به ما رسید. ما به دنبال این بودیم با یک پیروزی لیگ را تمام کنیم و بهترین رتبه را در لیگ برتر در تاریخ نساجی ثبت کنیم اما چنین شرایطی پیش آمد. پس از لغو در رختکن از بازیکنان حلالیت خواستیم و خداحافظی کردیم تا ببینیم این دورهمی فوتبال به کجا خواهد رسید.

انتهای پیام



منبع

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.