امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 10 محرم 1448
شناسه خبر : 56987
  پرینت تاریخ انتشار : 31 می 2022 - 22:40 | 77 بازدید

مذاکره ایران با سه کشور آفریقایی برای دومین بازی دوستانه/ احتمال بازگشت ملی‌پوشان استقلال

مسئولان فدراسیون فوتبال در حال رایزنی با سه کشور آفریقایی برای برگزاری دیدار دوستانه در قطر هستند. به گزارش ایسنا، مسئولان ارشد باشگاه استقلال امروز جلسه‌ای را با دراگان اسکوچیچ برگزار کرده و درباره علت غیبت پنج ملی‌پوش این باشگاه در اردوی تیم ملی توضیح دادند. بعد از این جلسه و عذرخواهی رسمی باشگاه استقلال […]


مسئولان فدراسیون فوتبال در حال رایزنی با سه کشور آفریقایی برای برگزاری دیدار دوستانه در قطر هستند.

به گزارش ایسنا، مسئولان ارشد باشگاه استقلال امروز جلسه‌ای را با دراگان اسکوچیچ برگزار کرده و درباره علت غیبت پنج ملی‌پوش این باشگاه در اردوی تیم ملی توضیح دادند. بعد از این جلسه و عذرخواهی رسمی باشگاه استقلال بابت این اتفاق، مدیررسانه‌ای تیم ملی از احتمال بازگشت این پنج ملی‌پوش به اردو و افزایش شمار بازیکنان دعوت‌شده به این تیم به ۳۰ نفر خبر داد.

همچنین فدراسیون فوتبال به جز مذاکره با فدراسیون فوتبال اروگوئه برای برگزاری بازی در آمریکای جنوبی، در حال رایزنی با سه کشور کامرون، الجزایر و کنگو برای برگزاری دومین دیدار دوستانه در این کشور است تا با یکی از این کشورها، دومین بازی خود را در قطر انجام دهد.

علاوه بر این، قرارداد وحید هاشمیان و بدنساز تیم ملی منعقد شد و این دو از امروز در اردوی تیم ملی حاضر شدند. درباره قرارداد مربیان خارجی هم به صورت شفاهی توافق انجام شده است اما درباره کریم باقری جمع‌بندی نهایی انجام نشده است.

مدیر رسانه‌ای تیم ملی از احتمال صدور ویزای این تیم برای سفر به قطر تا فردا خبر داد.

انتهای پیام



منبع

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.