امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 10 محرم 1448
شناسه خبر : 56962
  پرینت تاریخ انتشار : 31 می 2022 - 21:14 | 90 بازدید

واکنش سیف‌الله‌پور به شایعه مذاکره با حمید مطهری

مدیرعامل نساجی مازندران می‌گوید این باشگاه مذاکره‌ای با مربی پرسپولیس نداشته است. به گزارش ایسنا، ایزد سیف‌الله‌پور مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران پس از جلسه مجمع فدراسیون فوتبال درجمع خبرنگاران اظهار کرد: ما ۱۱ روز پیش به سازمان لیگ نامه زدیم و می‌خواهم به خاطر هواداران می‌خواهیم جشن قهرمانی خود را در ورزشگاه ساری برگزار کنیم. […]

واکنش سیف‌الله‌پور به شایعه مذاکره با حمید مطهری



مدیرعامل نساجی مازندران می‌گوید این باشگاه مذاکره‌ای با مربی پرسپولیس نداشته است.

به گزارش ایسنا، ایزد سیف‌الله‌پور مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران پس از جلسه مجمع فدراسیون فوتبال درجمع خبرنگاران اظهار کرد: ما ۱۱ روز پیش به سازمان لیگ نامه زدیم و می‌خواهم به خاطر هواداران می‌خواهیم جشن قهرمانی خود را در ورزشگاه ساری برگزار کنیم. سازمان لیگ در جواب به ما گفت چنین امکانی وجود ندارد. ۵ روز پیش درخواست مجدد دادیم که در ورزشگاه دستگردی بازی کنیم اما روز گذشته باز هم به ما اعلام کردند که بدون هوادار باید بازی کنید. باید یک دلیلی برای برگزاری مسابقه بدون هوادار وجود داشته باشد. روز گذشته ۸۰ هزار نفر در آزادی حضور داشتند اما نمی‌دانم چرا اینطور می‌شود.

او ادامه داد: الان باید بازی نساجی و تراکتور امروز (سه‌شنبه) ساعت ۱۸:۳۰ برگزار شود. ما در حال رایزنی هستیم و یک تلفن دست آقای ماجدی و کامرانی‌فر می‌دهیم تا امور پیش برود. این برای فوتبال ما زیبا نیست. بعد ما ناراحت می‌شویم چرا بازی دوستانه تیم ملی لغو می‌شود. باید به فوتبال فیرپلی احترام گذاشت. این بازی برای هیچکدام از تیم‌ها به نظر امتیازی اهمیت ندارد. فکر نمی‌کنم امروز روز خوب فوتبال ما باشد.

مدیرعامل نساجی درباره آینده نیمکت تیمش گفت: الان درست نیست که درباره سرمربی آینده نساجی صحبت کنیم. قطعا پس از پایان لیگ، جلسه می‌گذاریم و کسی را می‌گذاریم که دل هواداران را شاد کند.

او در پاسخ به این سوال که آیا با حمید مطهری مربی پرسپولیس مذاکره شده است؟ گفت: با هیچ‌کسی مذاکره نکرده‌ایم. هواداران به هیچ عنوان ناراحت نباشند. ما غیر از قهرمانی در جام حذفی، سال بسیار کابوس‌واری را پشت سر گذاشتیم و کلا در پرواز بودیم. بازیکنان ما خیلی سرخورده شدند. ظرف ۳-۲ روز آینده سرمربی انتخاب می‌شود.

سیف‌الله‌پور در پاسخ به این سوال که آیا امروز بازی تیمش مقابل تراکتور برگزار می‌شود؟ گفت: به صلاح است که بازی امروز برگزار شود. نمایندگان AFC الان اینجا هستند. در غیر این‌صورت باید یک نفر مسئولیت این مساله را بپذیرد اما چرا یک تعطیلی باعث می‌شود همه روانه شمال شوند اما تحمل برگزاری بازی ما را ندارند؟

انتهای پیام



منبع

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.