امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 10 محرم 1448
شناسه خبر : 56589
  پرینت تاریخ انتشار : 31 می 2022 - 3:47 | 90 بازدید

یزدانی: ۳ ماه است که فوتبال بازی نکرده‌ام

بازیکن تیم فوتبال ملوان می‌گوید در سه ماه گذشته فوتبال بازی نکرده است. به گزارش ایسنا، سیاوش یزدانی بعد از قهرمانی استقلال در لیگ برتر اظهار کرد: هرچه دارم از هواداران استقلال است و خوشحالم که کنارشان بودم. ناراحتم که تا آخر کنارشان نبودم و امیدوارم دوباره برگردم. دانشگاه قبول شده‌ام و فکر می‌کنم بتوانم […]

یزدانی: ۳ ماه است که فوتبال بازی نکرده‌ام



بازیکن تیم فوتبال ملوان می‌گوید در سه ماه گذشته فوتبال بازی نکرده است.

به گزارش ایسنا، سیاوش یزدانی بعد از قهرمانی استقلال در لیگ برتر اظهار کرد: هرچه دارم از هواداران استقلال است و خوشحالم که کنارشان بودم. ناراحتم که تا آخر کنارشان نبودم و امیدوارم دوباره برگردم. دانشگاه قبول شده‌ام و فکر می‌کنم بتوانم برگردم.

وی افزود: وقتی سرباز شدم دیگر به تیم ملی دعوت نشدم و سه ماه است که فوتبال بازی نکرده‌ام.

انتهای پیام



منبع

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.