امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 11 محرم 1448
شناسه خبر : 56458
  پرینت تاریخ انتشار : 30 می 2022 - 19:08 | 81 بازدید

حذف کارت‌ های سوخت جایگاه‌داران صحت ندارد

امروز در فضای مجازی تصاویری منتشر شد مبنی بر اینکه استفاده از کارت سوخت شخصی برای خرید بنزین از جایگاه‌های سوخت، از ابتدای تیرماه الزامی می شود و پیرو این الزام، کارت‌های سوخت جایگاه‌داران دیگر در دسترس عموم مردم نخواهد بود. علی اکبر نژادعلی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در گفت‌وگو با تسنیم […]

حذف کارت‌ های سوخت جایگاه‌داران صحت ندارد


امروز در فضای مجازی تصاویری منتشر شد مبنی بر اینکه استفاده از کارت سوخت شخصی برای خرید بنزین از جایگاه‌های سوخت، از ابتدای تیرماه الزامی می شود و پیرو این الزام، کارت‌های سوخت جایگاه‌داران دیگر در دسترس عموم مردم نخواهد بود.

علی اکبر نژادعلی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در گفت‌وگو با تسنیم در این خصوص گفت: هیچ ابلاغیه‌ای در خصوص حذف کارت سوخت جایگاه‌داران از چرخه عرضه بنزین نداشته‌ایم.

وی افزود: اینکه از ابتدای تیرماه، تنها با کارت سوخت شخصی اقدام به توزیع بنزین شود و کارت سوخت جایگاه‌داران برای سوختگیری با نرخ آزاد در دسترس مردم نباشد، صحت ندارد.

نژاد علی خاطرنشان کرد: همواره توصیه می‌شود که مردم کارت سوخت شخصی به همراه داشته باشند و آن دسته از مالکان خودرو که کارت سوخت آنها مفقود شده می توانند با مراجعه به دفاتر پلیس ۱۰+، اقدام به ثبت نام کارت سوخت المثنی کنند تا بتوانند با کارت سوخت شخصی، اقدام به سوخت‌گیری کنند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی همچنین اذعان داشت: هیچ تصمیمی در خصوص افزایش نرخ بنزین گرفته نشده و تمامی اخباری که در فضای مجازی و رسانه‌ای کشور در این خصوص منتشر شده، فاقد صحت بوده و تکذیب می شود.



منبع

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.