انفجار بامدادی منزل مسکونی در ساری
روابط عمومی سازمان آتش نشانی ساری اعلام کرد: طی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی در ساعت ۵:۵۲ صبح امروز یکشنبه ۸ خرداد یک مورد حادثه انفجار گاز در منزل مسکونی واقع در کمربندی جنوبی، بعد از جایگاه سوخت امیرمحمد گزارش شد. بلافاصله دو خودوری اطفایی و امدادی از ایستگاههای شماره پنج و شش سازمان به […]
روابط عمومی سازمان آتش نشانی ساری اعلام کرد: طی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی در ساعت ۵:۵۲ صبح امروز یکشنبه ۸ خرداد یک مورد حادثه انفجار گاز در منزل مسکونی واقع در کمربندی جنوبی، بعد از جایگاه سوخت امیرمحمد گزارش شد.
بلافاصله دو خودوری اطفایی و امدادی از ایستگاههای شماره پنج و شش سازمان به همراه ۸ نفر از نیروهای عملیاتی سازمان به محل حادثه اعزام شدند.
پس از رسیدن نیروهای عملیاتی سازمان به محل حادثه و ارزیابی اولیه، مشخص شد در زمان انفجار یک نفر در منزل حضور داشته و مصدوم شده که با تلاش همکاران از منزل خارج گردید.
آتش نشانان پس از ایمن سازی محل حادثه به کار خود پایان دادند.
علت وقوع حادثه توسط کارشناسان اداره آموزش و پیشگیری سازمان در دست بررسی میباشد.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

