فاجعه بسیار وحشتناک تری در انتظار آبادان بود/ عبدالباقی می خواست سینمامتروپل را افتتاح کند! /ویدئو
وی اظهار داشت: قرار بود پارکینگ ساختمان متروپل در نوروز ۱۴۰۲ افتتاح شود و بر اساس کاتالوگی که خود عبدالباقی (مالک ساختمان) داده بود و ما بین مردم توزیع کرده بودیم، قرار بود ۸۰۰ خودرو در این پارکینگها حضور داشته باشند.عبدالباقی میخواست در این ساختمان، سینمامتروپل را نیز افتتاح کند. مسئول حراست ساختمان ویران شده متروپل […]
وی اظهار داشت: قرار بود پارکینگ ساختمان متروپل در نوروز ۱۴۰۲ افتتاح شود و بر اساس کاتالوگی که خود عبدالباقی (مالک ساختمان) داده بود و ما بین مردم توزیع کرده بودیم، قرار بود ۸۰۰ خودرو در این پارکینگها حضور داشته باشند.عبدالباقی میخواست در این ساختمان، سینمامتروپل را نیز افتتاح کند.
مسئول حراست ساختمان ویران شده متروپل خاطرنشان کرد: اگر این ساختمان افتتاح رسمی شده بود و ۸۰۰خودرو در ساختمان حضور داشتند و سینما و فروشگاهها کامل راه میافتادند و چنین فاجعهای مثلاً ساعت ۹ شب در خیابان شلوغ امیرکبیر آبادان رخ میداد، میتوانست نزدیک به چهار هزار نفر را به کام مرگ بکشد.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

