یک دستگاه اتوبوس در بندرعباس طعمه حریق شد
عبدالمهدی حسینپور ظهر امروز در گفتوگوی رسانهای اظهار داشت: ساعت هشت و ۲۸ دقیقه صبح امروز حادثه آتشسوزی یک دستگاه اتوبوس به آتش نشانی اعلام شد. وی افزود: بلافاصله ۲ گروه آتش نشان با سه دستگاه خودروی آتش نشانی برای مهار آتش به محل اعزام و اطفای حریق پس از نیم ساعت به طور کامل […]
عبدالمهدی حسینپور ظهر امروز در گفتوگوی رسانهای اظهار داشت: ساعت هشت و ۲۸ دقیقه صبح امروز حادثه آتشسوزی یک دستگاه اتوبوس به آتش نشانی اعلام شد.
وی افزود: بلافاصله ۲ گروه آتش نشان با سه دستگاه خودروی آتش نشانی برای مهار آتش به محل اعزام و اطفای حریق پس از نیم ساعت به طور کامل خاتمه یافت.
معاون عملیات سازمان آتش نشانی بندرعباس تصریح کرد: اتوبوس هنگام آتش سوزی خالی از مسافری بوده و حادثه هیچ خسارت جانی در پی نداشته است.
حسینپور ادامه داد: بررسیهای اولیه بیانگر آن است که بروز اتصال در سیستم برق خودرو را عامل آتش سوزی میباشد.
وی خاطرنشان کرد: کابین داخل اتوبوس و صندلیها به طور کامل در آتش سوخته اما به موتور خودرو آسیبی وارد نشده و میزان خسارت مالی نیز در دست بررسی است.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
