امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 11 محرم 1448
شناسه خبر : 55372
  پرینت تاریخ انتشار : 28 می 2022 - 17:08 | 86 بازدید

یک دستگاه اتوبوس در بندرعباس طعمه حریق شد

عبدالمهدی حسین‌پور ظهر امروز در گفت‌وگوی رسانه‌ای اظهار داشت: ساعت هشت و ۲۸ دقیقه صبح امروز حادثه آتش‌سوزی یک دستگاه اتوبوس به آتش نشانی اعلام شد. وی افزود: بلافاصله ۲ گروه آتش نشان با سه دستگاه خودروی آتش نشانی برای مهار آتش به محل اعزام و اطفای حریق پس از نیم ساعت به طور کامل […]

یک دستگاه اتوبوس در بندرعباس طعمه حریق شد


عبدالمهدی حسین‌پور ظهر امروز در گفت‌وگوی رسانه‌ای اظهار داشت: ساعت هشت و ۲۸ دقیقه صبح امروز حادثه آتش‌سوزی یک دستگاه اتوبوس به آتش نشانی اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله ۲ گروه آتش نشان با سه دستگاه خودروی آتش نشانی برای مهار آتش به محل اعزام و اطفای حریق پس از نیم ساعت به طور کامل خاتمه یافت.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی بندرعباس تصریح کرد: اتوبوس هنگام آتش سوزی خالی از مسافری بوده و حادثه هیچ خسارت جانی در پی نداشته است.

حسین‌پور ادامه داد: بررسی‌های اولیه بیانگر آن است که بروز اتصال در سیستم برق خودرو را عامل آتش سوزی می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: کابین داخل اتوبوس و صندلی‌ها به طور کامل در آتش سوخته اما به موتور خودرو آسیبی وارد نشده و میزان خسارت مالی نیز در دست بررسی است.



منبع

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.