امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 10 محرم 1448
شناسه خبر : 54988
  پرینت تاریخ انتشار : 27 می 2022 - 23:26 | 85 بازدید

مس و ملوان لیگ برتری شدند

تیم‌های فوتبال مس کرمان و ملوان موفق شدند به لیگ برتر صعود کنند. به گزارش ایسنا، هفته سی و دوم لیگ یک فوتبال ایران در حالی پیگیری شد که دو تیم مس و ملوان جواز صعود به لیگ برتر را دریافت کردند. ملوان در تبریز برابر تیم سقوط‌ کرده ماشین‌سازی به برتری ۲ بر صفر […]

مس و ملوان لیگ برتری شدند



تیم‌های فوتبال مس کرمان و ملوان موفق شدند به لیگ برتر صعود کنند.

به گزارش ایسنا، هفته سی و دوم لیگ یک فوتبال ایران در حالی پیگیری شد که دو تیم مس و ملوان جواز صعود به لیگ برتر را دریافت کردند. ملوان در تبریز برابر تیم سقوط‌ کرده ماشین‌سازی به برتری ۲ بر صفر رسید و با توجه به تساوی یک بر یک آرمان‌گهر برابر سایپا در تهران، پس از سال‌ها لیگ برتری شد.

مس کرمان نیز با تساوی بدون گل برابر شهرداری آستارا ۶۶ امتیازی شد و لیگ برتری شد. مس شهر بابک نیز با همین نتیجه برابر ویستاتوربین متوقف شد. تیم رده چهارمی خیبر در خانه مقابل قشقایی با نتیجه صفر بر صفر متوقف شد. خوشه طلایی ساوه در دیداری جذاب برابر رایکا بابل به برتری ۳ بر ۲ رسید. شهرداری همدان با نتیجه ۲ بر یک شمس آذر را در قزوین شکست داد.

دو دیدار دیگر نیز در حال برگزاری است تا هفته سی و دوم لیگ یک به اتمام برسد.
در جدول مس و ملوان با ۶۶ و ۶۵ امتیاز در رده‌های اول و دوم قرار دارند و به لیگ برتر صعود کردند. آرمان‌گهر نیز با ۵۸ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

انتهای پیام



منبع

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.