به گزارش ایسنا، آیتالله سیدابراهیم رئیسی طی سخنانی در جلسه شورای اداری استان تهران با گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر، اظهار کرد: من صمیمانه از مردم برای همکاری و همراهیشان با دولت تشکر میکنم.
وی یادآور شد: ما یک حمله سایبری در زمینه بنزین داشتیم که دو سه روز ما را درگیر کرد اما دیدیم که مردم همراهی کردند. اگر همراهی نمیکردند چه میشد؟ دشمن میخواست چه شود؟
وی افزود: همراهی مردم با دولت سرمایه بزرگ دولت است و باید این سرمایه ارج نهاده شود یعنی تلاش بر حل مشکلات مردم و کاهش آن به حداقل داشته باشیم.
ادامه دارد….


