تجمع و عزاداری برای جان باختگان حادثه متروپل/ ویدئو
ساعت ۲۲ چهارشنبه، حدود صدها نفر از مردم آبادان در فلکه طوطیا برای جانباختگان حادثه متروپل عزاداری کردند و خواستار برخورد با عوامل اهمال در ساخت این بنا شدند. برخی تجمع کنندگان شعارهایی چون عزا عزاست امروز، آبادان بیصاحب، صاحبعزاست امروز – مسئول بیکفایت نمیخوایم نمیخوایم – ننگ ما ننگ ما صداوسیمای ما – عبدالباقی […]
ساعت ۲۲ چهارشنبه، حدود صدها نفر از مردم آبادان در فلکه طوطیا برای جانباختگان حادثه متروپل عزاداری کردند و خواستار برخورد با عوامل اهمال در ساخت این بنا شدند.
برخی تجمع کنندگان شعارهایی چون عزا عزاست امروز، آبادان بیصاحب، صاحبعزاست امروز – مسئول بیکفایت نمیخوایم نمیخوایم – ننگ ما ننگ ما صداوسیمای ما – عبدالباقی نمرده دروغه دروغه و مرگ بر مسئول بیلیاقت سر دادند.
نیروی انتظامی با مسدود کردن مسیر مانع نزدیکی تجمع کنندگان به محل حادثه شد. این تجمع بدون درگیری پایان یافت.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
