امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 9 محرم 1448
شناسه خبر : 53610
  پرینت تاریخ انتشار : 25 می 2022 - 4:25 | 87 بازدید

مجیدی در اعتراض به داوری به نشست خبری نیامد

سرمربی استقلال و کادر فنی این تیم به نشانه اعتراض به عملکرد داوری در بازی تیم‌شان مقابل مس رفسنجان، به کنفرانس مطبوعاتی بعد بازی نیامدند. به گزارش ایسنا، استقلال و مس رفسنجان امروز (سه شنبه) در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان به مصاف هم رفتند. این دیدار […]

مجیدی در اعتراض به داوری به نشست خبری نیامد



سرمربی استقلال و کادر فنی این تیم به نشانه اعتراض به عملکرد داوری در بازی تیم‌شان مقابل مس رفسنجان، به کنفرانس مطبوعاتی بعد بازی نیامدند.

به گزارش ایسنا، استقلال و مس رفسنجان امروز (سه شنبه) در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان به مصاف هم رفتند. این دیدار با دو گل امیرحسین حسین‌زاده با نتیجه ۲ بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

پس از پایان این بازی فرهاد مجیدی سرمربی استقلال به نشانه اعتراض به عملکرد داوری در نشست خبری پس از بازی حضور نیافت.

در این رابطه، محمد نوری‌فر مدیررسانه‌ای باشگاه استقلال به کنفرانس مطبوعاتی آمد و با اعلام این خبر گفت: آقای فرهاد مجیدی، آقای صالح مصطفوی و دستیاران آقای مجیدی، هیچکدام حاضر به حضور در کنفرانس نشدند چون اعتقادشان بر این بود که یکی از سیاه‌ترین روزهای داوری را در بازی امروز شاهد بودیم. پنالتی واضح ما گرفته نشد. این دلیل نمی‌شود که چون برنده شده‌ایم درباره این مسائل صحبت نکنیم. روند سوت‌ها هم به ضرر استقلال بود و با یک لمس کوچک، داور علیه استقلال خط می‌گرفت. من این پیام را از طرف آقای مجیدی مامور بودم که در کنفرانس خبری بیان کنم.

انتهای پیام



منبع

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.