امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 9 محرم 1448
شناسه خبر : 52879
  پرینت تاریخ انتشار : 23 می 2022 - 17:04 | 219 بازدید

خودسوزی در مقابل آب و فاضلاب بخش چاروسا

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: یک آبدار آب و فاضلاب بخش چاروسا ساعتی پیش جلوی ساختمان این اداره اقدام به خودسوزی کرد. سید عبدالعزیز موسوی ضمن تایید این حادثه در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: یکی از آبداران تعدادی از روستاهای بخش چاروسا ظهر امروز دوشنبه دوم خرداد ماه ۱۴۰۱ اقدام […]

خودسوزی در مقابل آب و فاضلاب بخش چاروسا



ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: یک آبدار آب و فاضلاب بخش چاروسا ساعتی پیش جلوی ساختمان این اداره اقدام به خودسوزی کرد.

سید عبدالعزیز موسوی ضمن تایید این حادثه در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: یکی از آبداران تعدادی از روستاهای بخش چاروسا ظهر امروز دوشنبه دوم خرداد ماه ۱۴۰۱ اقدام به خودسوزی کرد.

وی علت این خودسوزی را تاخیر در پرداخت حقوق آبداران عنوان و اظهار کرد: بنا به گفته رییس شبکه بهداشت میزان درصد سوختگی این فرد ۵۰درصد است.

فرماندار شهرستان کهگیلویه در خصوص آخرین وضعیت این فرد بیان کرد: منتظر رسیدن بالگرد برای اعزام آن به مراکز درمانی شهر شیراز هستیم.

انتهای پیام



منبع

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.