امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 9 محرم 1448
شناسه خبر : 52706
  پرینت تاریخ انتشار : 23 می 2022 - 10:51 | 95 بازدید

مسمومیت ۴٢ تن در خوابگاه دانشجویی دختران/ انتقال ۴٠ نفر به بیمارستان

رییس مرکز اورژانس تهران از مسمومیت ۴٢ نفر در یک خوابگاه دانشجویی خبر داد. دکتر یحیی صالح طبری در گفت و گو با ایسنا در این باره اظهار کرد : ساعت ۵ صبح روز جاری مواردی از مسمومیت جنرال به سامانه ١١۵ سازمان اورژانس اطلاع داده شد که بلافاصله پس از آن پنج دستگاه آمبولانس […]

مسمومیت ۴٢ تن در خوابگاه دانشجویی دختران/ انتقال ۴٠ نفر به بیمارستان



رییس مرکز اورژانس تهران از مسمومیت ۴٢ نفر در یک خوابگاه دانشجویی خبر داد.

دکتر یحیی صالح طبری در گفت و گو با ایسنا در این باره اظهار کرد : ساعت ۵ صبح روز جاری مواردی از مسمومیت جنرال به سامانه ١١۵ سازمان اورژانس اطلاع داده شد که بلافاصله پس از آن پنج دستگاه آمبولانس و دو دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل اعزام شدند.

وی گفت: محل اعلام شده واقع در بلوار مرزداران، روبروی مسجد درحال احداث حضرت امیرالمومنین، دانشگاه فرهنگیان نسیبه، خوابگاه دانشگاه بود.

صالح طبری ادامه داد: تکنسین های اورژانس با حضور در محل بلافاصله انجام اقدامات فوریت های پیش بیمارستانی را آغاز کردند که طی بررسی ها مشخص شد ۴٢ نفر که همگی خانم بودند دچار مسمومیت جنرال شدند.

به گفته وی از تعداد کل دو نفر در محل درمان و ۴٠ نفر به بیمارستان منتقل شدند.

به گفته وی حال عمومی مصدومان مساعد است.

صالح طبری درباره علت این مسمومیت گفت: احتمالا مسمومیت گوارشی بوده است اما باید بررسی های بیشتر و تخصصی تر در این مورد صورت گیرد.

انتهای پیام



منبع

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.