- چراغی که خاموش نشد؛ روضه خانگی آیتالله شمسآبادی در اصفهان
- اعتراض عزاداران بحرین به محدودیتهای اعمال شده حکومت
- عاشورا؛ نقشه راه عزت ملتها و رمز ایستادگی در برابر استکبار
- اجتماع بزرگ «یوم العباس» در ارومیه برگزار شد
- حسرت قیامت در انتظار بیتوجهان به محرم
- سیزدهمین سازش پرونده قتل آذربایجانغربی در نقده به ثبت رسید
کابینه نخست وزیر اسرائیل جان سالم به در برد
به گزارش القدس العربی، گیدا ریناوی زعبی هفته گذشته خروج خود از ائتلاف شکننده هشت حزبی (شامل احزاب یش آتید، کارگر، آبی- سفید، مرتز، سه حزب افراطی راستگرا و نیز فهرست متحد عربی) به رهبری نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی را اعلام کرد؛ اقدامی که به سقوط دولت فعلی و برگزاری انتخابات زودهنگام منجر میشد. […]
به گزارش القدس العربی، گیدا ریناوی زعبی هفته گذشته خروج خود از ائتلاف شکننده هشت حزبی (شامل احزاب یش آتید، کارگر، آبی- سفید، مرتز، سه حزب افراطی راستگرا و نیز فهرست متحد عربی) به رهبری نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی را اعلام کرد؛ اقدامی که به سقوط دولت فعلی و برگزاری انتخابات زودهنگام منجر میشد.
زعبی که به حزب چپ گرای مرتز تعلق دارد، یکشنبه پس از دیدار با یائیر لاپید، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی و نمایندگان فهرست عربی، استعفای خود را از ائتلاف پس گرفت.
در نتیجه این اقدام، ائتلاف بنت بار دیگر ۶۰ کرسی از ۱۲۰ کرسی پارلمان را در اختیار دارد؛ امری که برکنار کردن دولت را برای مخالفان این رژیم به رهبری بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر سابق دشوارتر میکند.
ریناوی زعبی پنجشنبه گذشته اعلام کرد که در اعتراض به رفتار مقامات اسرائیلی با فلسطینیها به ویژه عملکرد پلیس اسرائیل در درگیریهای اخیر در مسجد الاقصی، ائتلاف را ترک خواهد کرد.
روز گذشته منابع از تلاشهای محرمانه وزیر خارجه اسرائیل برای نجات دولت ائتلافی از خطر سقوط خبر دادند.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

