امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 11 محرم 1448
شناسه خبر : 52596
  پرینت تاریخ انتشار : 23 می 2022 - 6:27 | 97 بازدید

بازیکنان استقلال خوزستان نقره داغ شدند

ایسنا/خوزستان باشگاه استقلال خوزستان، بازیکنان خود را جریمه کرد. پس از شکست تیم استقلال خوزستان در هفته سی و یکم لیگ یک فوتبال کشور مقابل مس کرمان، با تصمیم هیات مدیره این باشگاه، بازیکنان  استقلال ۲۰ درصد جریمه شدند. به گزارش ایسنا، این تصمیم هیات مدیره باشگاه به دلایل نتایج ضعیف و دور از شان […]

بازیکنان استقلال خوزستان نقره داغ شدند



ایسنا/خوزستان باشگاه استقلال خوزستان، بازیکنان خود را جریمه کرد.

پس از شکست تیم استقلال خوزستان در هفته سی و یکم لیگ یک فوتبال کشور مقابل مس کرمان، با تصمیم هیات مدیره این باشگاه، بازیکنان  استقلال ۲۰ درصد جریمه شدند.

به گزارش ایسنا، این تصمیم هیات مدیره باشگاه به دلایل نتایج ضعیف و دور از شان فوتبال خوزستان، گرفته شده است.

استقلال خوزستان در حال حاضر با ۳۹ امتیاز در رده نهم جدول رده بندی قرار دارد.

انتهای پیام



منبع

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.