حضور دختر تاریخساز تنیس در دومین گرند اسلم سال ۲۰۲۲
مشکات الزهرا صفی به عنوان تنها نماینده کشورمان در رقابت های معتبر رولند گروس فرانسه شرکت میکند. دختر پر افتخار کشورمان بامداد فردا تهران را به مقصد پاریس ترک می کند تا خود را در دومین گرند اسلم سال ۲۰۲۲ محک بزند. صفی با رنکینگ ۷۴ جوانان جهان از جدول مقدماتی و از تاریخ ۵ […]
مشکات الزهرا صفی به عنوان تنها نماینده کشورمان در رقابت های معتبر رولند گروس فرانسه شرکت میکند.
دختر پر افتخار کشورمان بامداد فردا تهران را به مقصد پاریس ترک می کند تا خود را در دومین گرند اسلم سال ۲۰۲۲ محک بزند.
صفی با رنکینگ ۷۴ جوانان جهان از جدول مقدماتی و از تاریخ ۵ خرداد ماه با حریفان خود روبرو می شود.
در جدول مقدماتی نمایندگانی از کشورهای ایران، آلمان، آمریکا، صربستان، آمریکا، سوئیس، ایتالیا، روسیه، اکراین، اکراین، چک، قزاقستان، هاند، مراکش، انگلیس، لیتوانی و چین تایپه حضور دارند و برترین ها جواز حضور در جدول اصلی را بدست می آوردند.
نماینده کشورمان پیش از این موفق به حضور در مسابقات گرند اسلم استرالیا شده بود و این بار با کسب عناوین برتر در تور های جهانی، راهی فرانسه می شود.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


