دستگیری عاملان درگیری در بیمارستان ماهشهر
سرهنگ فرشاد کاظمی گفت: در پی وقوع یک فقره تصادف جرحی و انتقال مصدومین به بیمارستان «حاجیه نرگس معرفی» شهرستان ماهشهر خانواده مصدومین در بیمارستان حاضر و در قسمت اورژانس بیمارستان باهمدیگر درگیر و باعث اخلال در نظم بیمارستان شدند. وی افزود: با توجه به لزوم برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی شهروندان، بلافاصله […]
سرهنگ فرشاد کاظمی گفت: در پی وقوع یک فقره تصادف جرحی و انتقال مصدومین به بیمارستان «حاجیه نرگس معرفی» شهرستان ماهشهر خانواده مصدومین در بیمارستان حاضر و در قسمت اورژانس بیمارستان باهمدیگر درگیر و باعث اخلال در نظم بیمارستان شدند.
وی افزود: با توجه به لزوم برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی شهروندان، بلافاصله موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان قرار گرفت.
سرهنگ کاظمی اظهار داشت: پس از شناسایی افراد و محل اختفاء آنان با هماهنگی مقام قضایی در اقدامی غافلگیرانه، ۶ نفر از عاملین اصلی درگیری دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
