مراسم تشییع پیکر مرحوم سید عبدالله فاطمینیا، سهشنبه ۲۷ اردیبهشت در دانشگاه تهران برگزار شد. آیتالله فاطمینیا که مدتی به دلیل کسالت در بستر بیماری بود، بامداد (دوشنبه) دار فانی را وداع گفت.
مراسم تشییع پیکر مرحوم سید عبدالله فاطمینیا، سهشنبه ۲۷ اردیبهشت در دانشگاه تهران برگزار شد. آیتالله فاطمینیا که مدتی به دلیل کسالت در بستر بیماری بود، بامداد (دوشنبه) دار فانی را وداع گفت. ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۰:۰۶ منبع

مراسم تشییع پیکر مرحوم سید عبدالله فاطمینیا، سهشنبه ۲۷ اردیبهشت در دانشگاه تهران برگزار شد. آیتالله فاطمینیا که مدتی به دلیل کسالت در بستر بیماری بود، بامداد (دوشنبه) دار فانی را وداع گفت.
این مطلب بدون برچسب می باشد.