- سه اصل کلیدی در انفاق حسینی
- تحلیل سیستمی رهبر شهید از یک روایت
- عکس | سوگواری اهالی تانزانیا در حرم بانوی کرامت
- پیشرفت 70 درصدی پروژه ۷۲۰ واحدی نهضت ملی مسکن داراب
- نشست تشریح برنامههای آیین وداع و تشییع رهبر شهید در مصلای تهران
- انتقال مفاهیم مدیریت بحران از سنین پایین، سرمایهگذاری برای آینده امنتر است
ممنوعیت استفاده از چاه های خانگی برای کشاورزی و باغداری در درگزین
محمدرضا شکوهی در جلسه کارگروه سازگاری با کم آبی شهرستان درگزین با تاکید بر اینکه چاههای فرم یک نیز تا پایان سال ۱۴۰۰ فرصت دارند از امتیاز پیشبینی شده در قانون استفاده کنند، اظهار کرد: در غیر این صورت از طریق مراجع قضایی پیگیری و برای آنان تشکیل پرونده خواهیم داد. وی همچنین از انسداد […]
محمدرضا شکوهی در جلسه کارگروه سازگاری با کم آبی شهرستان درگزین با تاکید بر اینکه چاههای فرم یک نیز تا پایان سال ۱۴۰۰ فرصت دارند از امتیاز پیشبینی شده در قانون استفاده کنند، اظهار کرد: در غیر این صورت از طریق مراجع قضایی پیگیری و برای آنان تشکیل پرونده خواهیم داد.
وی همچنین از انسداد ۱۳حلقه چاه غیرمجاز در این شهرستان خبر داد و افزود: با انسداد این تعداد حلقه چاه غیرمجاز از برداشت ۷۰۷ هزار مترمکعب آب در این شهرستان جلوگیری شد.
شکوهی با اشاره به تعهد منابع آب این شهرستان به منظور برنامه عملیاتی و تحقق صددرصدی برنامه نصب کنتور هوشمند بیان کرد: انسداد چاههای غیر مجاز یکی از اهداف تعیین شده در برنامه عملیاتی در این شهرستان بوده که در این زمینه تاکنون ۱۳ حلقه چاه غیرمجاز مسدود شده است.
وی تعداد کل چاههای دارای کنتور هوشمند این شهرستان را ۱۵۳ حلقه برشمرد و تصریح کرد: با توجه به میزان بارشهای صورت گرفته در این شهرستان طی فصل زراعی جاری، پیگیری نصب کنتور بر روی تمامی چاهها به ویژه چاههای برقی در اولویت قرار گرفته است.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

