امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 40077
  پرینت تاریخ انتشار : 25 آوریل 2022 - 13:07 | 3 بازدید

اصلاح شیوه‌نامه نقل و انتقالات فرهنگیان و تک مرحله‌ای شدن آن

[ad_1] وزیر آموزش و پرورش از ایجاد تغییراتی در شیوه‌نامه نقل و انتقالات فرهنگیان خبر داد.  به گزارش ایسنا، یوسف نوری در حاشیه آیین امضای تفاهم‌نامه طرح توسعه و تحول اجتماع محور ۲۰۲۰ محله کم برخوردار کشور در راستای استقرار عدالت آموزشی – تربیتی که در وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، درباره شیوه نامه […]

اصلاح شیوه‌نامه نقل و انتقالات فرهنگیان و تک مرحله‌ای شدن آن

[ad_1]

وزیر آموزش و پرورش از ایجاد تغییراتی در شیوه‌نامه نقل و انتقالات فرهنگیان خبر داد. 

به گزارش ایسنا، یوسف نوری در حاشیه آیین امضای تفاهم‌نامه طرح توسعه و تحول اجتماع محور ۲۰۲۰ محله کم برخوردار کشور در راستای استقرار عدالت آموزشی – تربیتی که در وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، درباره شیوه نامه نقل و انتقالات فرهنگیان که اخیرا مورد اعتراضات فراوانی از سوی جامعه معلمان واقع شده است گفت: تغییری در شیوه‌نامه نقل و انتقالات فرهنگیان ایجاد شده است مخصوصا در حیطه تحکیم بنیان خانواده برای زوجین فرهنگی و همکارانی که تازه ازدواج می‌کنند، تسهیلاتی فراهم شد.

وی افزود: همچنین برای ایثارگران و نیروهایی که مأمور می‌شوند اعم از نیروهای نظامی و مأمورین دستگاه‌ها این تسهیلات فراهم شد. در بعضی موارد سنوات را خیلی تقلیل دادیم اما اینکه فرد رسمی و پیمانی باشد، شرط است. 

نقل و انتقالات یک مرحله‌ای می‌شود

نوری با بیان اینکه واقعیت این است که نقل و انتقالات در تمامی دستگاه‌ها، مبتنی بر نیاز و عدم نیاز است گفت: در آموزش و پرورش اگر نقل و انتقالات را کلا آزاد و بدون ضابطه کنیم مناطق کمتربرخوردار از معلم خالی می‌شوند و مجبوریم معلم ناآماده بگیریم. یعنی آنها که تربیت معلم نرفتند، رشته شان مرتبط نیست و لذا به نظر می آید ظلم به دانش‌آموزان مناطق کم برخوردار است. 

وی ادامه داد: برای افراد با شرایط استثنایی، شرایطی را فراهم کنیم.

وزیر آموزش و پرورش همچنین اعلام کرد که نقل و انتقال اضطراری بر نمی گردد و یک مرحله‌ای می‌شود.

تعداد معلمان بازنشسته با اجرای رتبه‌بندی افزایش می‌یابد؟

پرداخت اضافه‌کار سرایداران مدارس از اردیبهشت

وزیر آموزش و پرورش همچنین درباره افزایش آمار بازنشستگی معلمان با اجرای رتبه بندی گفت: باید رفتار فرهنگیان را ببینیم و با قطعیت نمی‌دانم. برخی این نظر را دارند. سال گذشته حدود ۷۱ هزار نفر از فرهنگیان بازنشسته شدند که باید برای امسال ببینیم چگونه خواهد شد.

نوری درباره پرداخت اضافه کار سریداران مدارس که فروردین ماه پرداخت نشده بود نیز گفت: این مبلغ از اردیبهشت پرداخت می‌شود و معوقه فروردین هم محاسبه خواهد شد.

انتهای پیام

[ad_2]

منبع

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.