آزار و اذیت یک ناتوان ذهنی در قائم شهر
در پی انتشار تصاویر آزار و اذیت یک ناتوان ذهنی در یکی از مراکز نگهداری در قائمشهر، رئیسکل دادگستری استان مازندران نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و گفت: دستگاه قضایی استان نسبت به این مسئله ورود کرده است و درخصوص این موضوع و شناسایی عوامل آن قاطعانه پیگیری خواهد کرد. حجتالاسلام والمسلمین اکبری […]
در پی انتشار تصاویر آزار و اذیت یک ناتوان ذهنی در یکی از مراکز نگهداری در قائمشهر، رئیسکل دادگستری استان مازندران نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و گفت: دستگاه قضایی استان نسبت به این مسئله ورود کرده است و درخصوص این موضوع و شناسایی عوامل آن قاطعانه پیگیری خواهد کرد.
حجتالاسلام والمسلمین اکبری در گفتوگو با میزان، درباره انتشار تصاویر آزار و اذیت یک ناتوان ذهنی در یکی از مراکز نگهداری در قائمشهر، تأکید کرد: با هرگونه فعل یا ترک فعل که سلامت جسمی، روانی، اخلاقی یا اجتماعی طفل و نوجوان اعم از ناتوان یا غیرناتوان را در معرض خطر و آسیب قراردهد، برخورد جدی خواهیم کرد.
وی افزود: نسبت به افرادی که بخواهند با اقدامات خود باعث ایجاد احساس ناامنی در جامعه شوند بی تفاوت نیستیم و در حال حاضر پروندهای دراین خصوص تشکیل شده است. همچنین پیگیری این موضوع در دستور کار دادستانی شهرستان قائمشهر قرار دارد.
حجت الاسلام والمسلمین اکبری بیان کرد: دادگستری استان درخصوص این موضوع وشناسایی عوامل آن قاطعانه پیگیری خواهد کرد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

