از آبان ۱۴۰۰ خرید خارجی واکسن کرونا نداشتیم
دکتر محمد مهدی گویا با بیان این مطلب در پاسخ به اظهارات مطرح شده توسط نمایندگان هفت شرکت تولیدی داخلی واکسن در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، گفت: تمام قراردادهایی که وزارت بهداشت برای خرید واکسن از شرکتهای داخلی بسته، کاملا مشخص هست و بر اساس همان قراردادها خریدهایش را سال گذشته انجام داده و […]
دکتر محمد مهدی گویا با بیان این مطلب در پاسخ به اظهارات مطرح شده توسط نمایندگان هفت شرکت تولیدی داخلی واکسن در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، گفت: تمام قراردادهایی که وزارت بهداشت برای خرید واکسن از شرکتهای داخلی بسته، کاملا مشخص هست و بر اساس همان قراردادها خریدهایش را سال گذشته انجام داده و امسال نیز انجام میدهد.
بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، وی با تاکید بر اینکه همه شرکتهای تولیدی واکسن از این قراردادها اطلاعات کافی دارند، تصریح کرد: وزارت بهداشت از آبان ۱۴۰۰ تاکنون هیچگونه خرید خارجی واکسن نداشته است.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


