- عزاداری دهه اول محرم-هیئت فاطمیون قم
- آیین تعزیه در حسینیه سوخته مرتضی علی (ع) بندرعباس
- انتشار فراخوان عضویت صاحبنظران حقیقی در شورای توسعه فرهنگ قرآنی
- ملت مبعوثشده مؤلفه اصلی اقتدار ایران در رویارویی با دشمن هستند
- کاروان بصیرت عاشورایی در سمنان برپا میشود
- آمادگی دو پایگاه انتقال خون کرج برای خونگیری در تاسوعا و عاشورای حسینی
در زمینه اینترنت نیز مانند خودروسازی، در حال حرکت به سمت انحصار هستیم / با این اتفاق، کیفیت خدمات کاهش و قیمت افزایش خواهد یافت / باید سرمایهگذاران بزرگی مانند بنیاد مستضعفان به حوزه سرمایهگذاری در زمینه زیرساخت فضای مجازی وارد شوند
ابوالفضل ابوترابی درباره افزایش بهای اینترنت با بیان اینکه «امروز اینترنت و فضای مجازی بخشی از زندگی مردم را تشکیل میدهد»، اظهار کرد: در دنیای امروز به نوعی اینترنت با معیشت مردم همتراز شده است بنابراین باید هم کیفیت اینترنت را بالا ببریم و هم قیمت آن را تا حدی که میتوانیم کاهش دهیم. وی […]
ابوالفضل ابوترابی درباره افزایش بهای اینترنت با بیان اینکه «امروز اینترنت و فضای مجازی بخشی از زندگی مردم را تشکیل میدهد»، اظهار کرد: در دنیای امروز به نوعی اینترنت با معیشت مردم همتراز شده است بنابراین باید هم کیفیت اینترنت را بالا ببریم و هم قیمت آن را تا حدی که میتوانیم کاهش دهیم.
![]()
وی با تاکید بر لزوم در دسترس بودن اینترنت با حداقل قیمت گفت: باید سرمایهگذاران بزرگی مانند بنیاد مستضعفان که نگاهی ملی دارند، به حوزه سرمایهگذاری در زمینه زیرساخت فضای مجازی وارد شوند. متاسفانه مانند صنعت خودروسازی که به نوعی انحصار ایجاد شده است در زمینه اینترنت نیز در حال حرکت به سمت انحصار هستیم؛ اگر انحصار ایجاد شد، کیفیت ارایه خدمات اینترنت کاهش و قیمت افزایش خواهد یافت.
این نماینده مجلس در پایان با تاکید بر اینکه موضوع افزایش بهای اینترنت هیچ ربطی به طرح صیانت ندارد، گفت: از اینکه افزایش بهای اعمال شده بر اساس ضوابط قانونی بوده یا نه اطلاعی ندارم اما قطعاً کمیسیون مربوطه در مجلس در این زمینه پیگیریهای لازم را انجام خواهد داد.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
