امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 8 محرم 1448
شناسه خبر : 38867
  پرینت تاریخ انتشار : 23 آوریل 2022 - 9:12 | 93 بازدید

انتقاد سنگربان الغرافه از داور دیدار با فولاد

سنگربان الغرافه به انتقاد از داور دیدار برابر فولاد پرداخت و مدعی شد که او نتوانست این بازی را به خوبی اداره کند. به گزارش ایسنا و به نقل از کوره، دیدار الغرافه و فولاد خوزستان با یک گل به سود نماینده ایران به پایان رسید. یوسف حسن، سنگربان الغرافه، به انتقاد از عملکرد داوری […]

انتقاد سنگربان الغرافه از داور دیدار با فولاد



سنگربان الغرافه به انتقاد از داور دیدار برابر فولاد پرداخت و مدعی شد که او نتوانست این بازی را به خوبی اداره کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از کوره، دیدار الغرافه و فولاد خوزستان با یک گل به سود نماینده ایران به پایان رسید.

یوسف حسن، سنگربان الغرافه، به انتقاد از عملکرد داوری در این دیدار پرداخت. او درباره جنجال در دقایق پایانی این دیدار که منجر به اخراج دو بازیکن الغرافه شد، گفت: تصمیم‌هایی که داور گرفت باعث به‌ وجود آمدن جنجال در بازی شد. بر این باورم که داور نتوانست به‌خوبی بازی را اداره کند و همین باعث شد تا تشنج در بازی به وجود بیاید. داور بازی بسیاری از خطاهای بازیکنان فولاد را نگرفت. تیم حریف عمدا وقت تلف می‌کرد اما داور وقت تلف‌شده زیادی نگرفت.

او ادامه داد: داور بازی به‌تنهایی خودش سه دقیقه با بازیکنان فولاد صحبت کرد. به نظرم برگزاری لیگ قهرمانان آسیا با این اهمیت و اعتبار بدون کمک داور ویدئویی جایز نیست.

سنگربان الغرافه در پایان گفت: با آن که در این بازی شکست خوردیم اما به هیچ وجه کم‌کاری نکردیم. نهایت تلاش خود را به کار گرفتیم. ما انگیزه زیادی برای پیروزی و صعود داشتیم اما در نهایت به خواسته خود که پیروزی بود، دست پیدا نکردیم.

انتهای پیام



منبع

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.