امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 37499
  پرینت تاریخ انتشار : ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۵ | 164 بازدید
فرمانده انتظامی تویسرکان

بازداشت ۱۴ معتاد متجاهر در تویسرکان

به گزارش همدان نوین، فرمانده انتظامی تویسرکان با اشاره به کشف مواد مخدر در جریان اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی گفت: ۱۴ معتاد متجاهر نیز جمع آوری و تحویل کمپ شدند. رضا نوری امروز  در تویسرکان از کشف حدود ۱۷ کیلوگرم مواد مخدر سنتی شامل تریاک و گل در بازرسی از ۱۰ منزل امروز در […]

بازداشت ۱۴ معتاد متجاهر در تویسرکان

به گزارش همدان نوین، فرمانده انتظامی تویسرکان با اشاره به کشف مواد مخدر در جریان اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی گفت: ۱۴ معتاد متجاهر نیز جمع آوری و تحویل کمپ شدند.

رضا نوری امروز  در تویسرکان از کشف حدود ۱۷ کیلوگرم مواد مخدر سنتی شامل تریاک و گل در بازرسی از ۱۰ منزل امروز در قالب اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در این بازرسی‌ها مقادیری سلاح سرد غیر متعارف و سلاح‌های خاص نزاع‌ دسته جمعی، تعدادی آلات و ادوات استعمال مواد مخدر، پنج دستگاه ترازوی توزین و پنج تیغ سلاح سرد کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به کشفیاتی هم در ارتباط با جرائم دیگر از متهمان در این راستا تاکید کرد: پنج متهم در رابطه با کشف مواد مخدر و سلاح‌های سرد دستگیر و در بازداشت پلیس قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی تویسرکان با بیان اینکه در راستای ارتقای امنیت اجتماعی سوم فروردین امسال نیز در یک عملیات ضربتی، پلیس موفق به کشف حدود ۲۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک، مقادیری ترازوی توزین و ارز قاچاق، حدود ۱۰ میلیون تومان پول حاصل از فروش مواد مخدر و ۲۰ تیغه قمه در بازرسی از منزل و مغازه یک نفر شد و متهم هم در این راستا دستگیر شد.

وی از توقیف ۲۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف دارای آلودگی صوتی، پلاک مخدوش و مزاحم نوامیس مردم و ایجاد اخلال در آمد و شد مردم خبر داد و گفت: دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف و ضبط شد و همچنین سه متهم نیز تحت نظر پلیس قرار گرفت و پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.

نوری با اشاره به اینکه هفته گذشته ۱۴ نفر معتاد متجاهر جمع آوری و تحویل کمپ دادیم بیان کرد: موتورسیکلتی که به صورت سیار مبادرت به فروش هروئین و شیشه می‌کرد، کشف و متهم نیز با حدود ۴۰ گرم شیشه دستگیر شد.

وی در پایان سخنانش گفت: در یک عملیات پلیسی ۳۶ تن نهاد دامی قاچاق که قصد خروج از شهرستان به سمت یکی از استان‌های شرقی کشور را داشت کشف و متهم هم دستگیر شد.

| منبع خبر : فارس
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.