امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 37471
  پرینت تاریخ انتشار : 15 آوریل 2022 - 19:51 | 35 بازدید
کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان

تداوم بارش‌های رگباری و تگرگ در همدان

به گزارش همدان نوین، کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان از تداوم بارش‌های رگباری و تگرگ به صورت نقطه ای و پراکنده تا روز شنبه در سطح استان خبر داد. سید حسن موسوی با بیان اینکه بارش تگرگ به صورت سراسری و فراگیر در سطح استان همدان نبوده و در بعضی از نقاط شاهد […]

تداوم بارش‌های رگباری و تگرگ در همدان

به گزارش همدان نوین، کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان از تداوم بارش‌های رگباری و تگرگ به صورت نقطه ای و پراکنده تا روز شنبه در سطح استان خبر داد.

سید حسن موسوی با بیان اینکه بارش تگرگ به صورت سراسری و فراگیر در سطح استان همدان نبوده و در بعضی از نقاط شاهد بارش آن بودیم اظهار کرد:تا فردا احتمال بارش های رگباری و تگرگ به صورت نقطه ای در سطح استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه در شب گذشته میزان بارش در گیان نهاوند ۸ میلی متر به ثبت رسیده و تقریبا در رزن و کبودراهنگ بارشی نداشتیم، افزود: بارندگی‌ها تا صبح روز یکشنبه به صورت نقطه‌ای و خفیف در استان همدان ادامه خواهد داشت.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان با بیان اینکه در روز یکشنبه دمای صبحگاهی کاهش خواهد یافت گفت: از فردا (شنبه)غبار رقیق در آسمان استان مشاهده می‌شود و خشکسالی و احداث سد در سرچشمه‌های دجله و فرات باعث فعال شدن چشمه‌های گرد و غبار شده است.

موسوی با بیان اینکه بیشینه و کمینه دما در همدان به ترتیب ۲۴ و ۷ درجه سانتیگراد بوده است اضافه کرد: فامنین با دو درجه سانتیگراد خنکترین و نهاوند با ۲۵ درجه سانتی گراد گرمترین نقطه استان بوده اند.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.