امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 37454
  پرینت تاریخ انتشار : ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۸ | 16 بازدید
رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان با اشاره به کاهش قیمت مرغ و تخم مرغ گفت:

کاهش قیمت مرغ و تخم مرغ در همدان

به گزارش همدان نوین، رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان با اشاره به کاهش قیمت مرغ و تخم مرغ گفت: افت تقاضا باعث افت قیمت در بازار شده است به طوری که هر کیلو مرغ ۲۶ تا ۲۷ تومان و هر شانه تخم مرغ ۳۵ تا ۳۸ هزار تومان عرضه می‌شود. جواد عاشوری امروز  با […]

کاهش قیمت مرغ و تخم مرغ در همدان

به گزارش همدان نوین، رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان با اشاره به کاهش قیمت مرغ و تخم مرغ گفت: افت تقاضا باعث افت قیمت در بازار شده است به طوری که هر کیلو مرغ ۲۶ تا ۲۷ تومان و هر شانه تخم مرغ ۳۵ تا ۳۸ هزار تومان عرضه می‌شود.

جواد عاشوری امروز  با بیان اینکه در حال حاضر بازار مرغ و تخم مرغ از آرامش برخوردار است اظهار کرد: قیمت مصوب مرغ ۳۱ هزار تومان تعیین شده اما چند روزی است که ۲۶ تا ۲۷ هزار تومان عرضه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۲۰۰ تن مرغ در استان تولید می‌شود که بین ۶۰ تا ۷۰ تن از این میزان سهم شهرستان همدان است افزود: در حال حاضر افت مصرف مرغ در بازار به وجود آمده به این معنا که تقاضا نسبت به تولید کمتر است.

رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان با تاکید بر اینکه افت مصرف باعث کاهش قیمت گوشت مرغ شده است یادآور شد: خوشبختانه با مدیریت خوب تولید و توزیع مرغ در روزهای پایانی سال گذشته و برنامه‌ریزی‌های مدون جوجه ریزی هیچ کمبودی در این راستا نداریم.

وی به افت قیمت هر شانه تخم مرغ اشاره کرد و گفت: کاهش تقاضا در مصرف تخم مرغ نیز باعث افت قیمت شده به طوری که هر شانه تخم مرغ ۳۵ تا ۳۸ هزار تومان عرضه می‌شود.

عاشوری اضافه کرد: قیمت مصوف هر کیلو تخم مرغ ۲۱هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده اما در حال حاضر ۱۷ هزار و ۵۰۰ به دیت مصرف کننده می‌رسد.

وی با بیان اینکه امور پشتیبانی دام ورود برای خرید مرغ مازاد ورود کرده است تصریح کرد: به منظور جلوگیری از ضرر و زیان احتمالی مرغداران و تولیدکنندگان امور پشتیبانی ورود کرد و مرغ مازاد را با قیمت مصوب خریداری می‌کند.

| منبع خبر : فارس
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.