امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 37320
  پرینت تاریخ انتشار : 02 آوریل 2022 - 23:36 | 16 بازدید
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری همدان

فعالیت ادارات استان همدان در ۱۴ فروردین با یک ساعت تاخیر شروع می‌شود

به گزارش همدان نوین، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری همدان اعلام کرد: ادارات و دستگاه های اجرایی به جز بانک ها در این استان با یک ساعت تاخیر در ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۱ شروع به کار خواهند کرد. به گزارش روز شنبه  از روابط عمومی استانداری همدان «سید محمد رضا میرصفدری » افزود: با […]

فعالیت ادارات استان همدان در ۱۴ فروردین با یک ساعت تاخیر شروع می‌شود

به گزارش همدان نوین، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری همدان اعلام کرد: ادارات و دستگاه های اجرایی به جز بانک ها در این استان با یک ساعت تاخیر در ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۱ شروع به کار خواهند کرد.

به گزارش روز شنبه  از روابط عمومی استانداری همدان «سید محمد رضا میرصفدری » افزود: با دستور استاندار همدان و باعنایت به اینکه از ۱۴ فروردین ماه همه مقاطع و کلاس های درسی مدارس و دانشگاه ها حضوری برگزار می شود و به منظور تسهیل در رفت و آمد شهروندان ، ادارات و دستگاه های اجرایی استان به جز بانک ها با یک ساعت تاخیر شروع به کار خواهند کرد.

وی اظهار داشت: آموزش حضوری در مدارس و دانشگاه ها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی ابلاغ شده توسط ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا صورت گرفته و بر این امر نظارت دقیق انجام خواهد شد.

فرماندار همدان نیز در این باره گفت: مدارس بعد از ۲ سال‌ تدریس غیرحضوری از روز یکشنبه بازگشایی می شود.

«محمدعلی محمدی» افزود: در این مدت نیز به علت تعطیلی کلاس های درس سرویس مدارس نیز فعالیت نداشتند.

وی ادامه داد:  به منظور پیشگیری از ترافیک تاخیر یکساعته در بازگشایی ادارات و نهادهای دولتی به جز بانک ها به استاندار پیشنهاد و وی موافقت کردند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان نیز گفت: با تصمیم کمیته بازگشایی مدارس و موافقت استاندار، ادارات به منظور پیشگیری از بروز ترافیک ناشی از بازگشایی مدارس فردا با یکساعت تاخیر آغاز به کار می کنند.

سرهنگ  «فرخ جمالی» افزود: این تصمیم صبح امروز در نشست اعضای کمیته بازگشایی مدارس اتخاذ شده سپس از سوی فرماندار به استاندار پیشنهاد شد که مورد موافقت استاندار قرار گرفت.

وی از والدین دانش آموزان خواست برای بردن فرزندشان به مدرسه به جای خودروی شخصی از خودروهای عمومی، تاکسی، اتوبوس، ون و تاکسی های اینترنتی استفاده کنند.

سرهنگ جمالی گفت: طبق هماهنگی های صورت گرفته با ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی این ۲ مجموعه فردا به صورت ۱۰۰ درصدی فعال بوده و آماده جابجایی دانش آموزان هستند.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.