امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 37309
  پرینت تاریخ انتشار : 29 مارس 2022 - 15:45 | 22 بازدید
استمرار روند عرضه مرغ با نرخ مصوب دولتی در بازار

عرضه مرغ با نرخ مصوب دولتی در همدان در ماه رمضان

به گزارش همدان نوین، معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از استمرار روند عرضه مرغ با نرخ مصوب دولتی در بازار این استان در ماه مبارک رمضان  خبر داد. علی دولو در اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان به تبع بازار شب عید و ایام‌نوروز به منظور جلوگیری از افزایش قیمت و عدم […]

عرضه مرغ با نرخ مصوب دولتی در همدان در ماه رمضان

به گزارش همدان نوین، معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از استمرار روند عرضه مرغ با نرخ مصوب دولتی در بازار این استان در ماه مبارک رمضان  خبر داد.

علی دولو در اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان به تبع بازار شب عید و ایام‌نوروز به منظور جلوگیری از افزایش قیمت و عدم کمبود و تکریم ارباب رجوع با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده روند عرضه مرغ مصوب دولتی در این استان استمرار خواهد داشت.
وی افزود: به منظور سیاست و برنامه وزارت جهاد کشاورزی ،سازمان جهادکشاورزی استان و معاونت بهبود تولیدات دامی این سازمان برای تامین محصولات و کالاهای اساسی مورد نیاز جامعه به ویژه بخش مرغ، تخم مرغ و گوشت برنامه‌ریزی‌های مناسبی را در طی سال گذشته انجام داد.

دولو گفت: در سال گذشته با هماهنگی‌های انجام شده دو برابر سهمیه تعیین شده برای استان نسبت به جوجه ریزی در واحدهای مرغداری استان اقدام و ۳۴ میلیون قطعه جوجه ریزی انجام گرفت تا بتوانیم مرغ مورد نیاز روزانه بازار استان را تأمین کنیم.

وی میزان مرغ مورد نیاز استان همدان را در شرایط عادی و معمولی ۱۲۰ تا ۱۳۰ تن برشمرد و تصریح کرد:در ماه‌های پایانی سال در همین رابطه موفق شدیم بیش از  ۲۵۰ تن  مرغ مورد نیاز بازار استان همدان را تأمین و برای عرضه وارد بازار کنیم.

دولو با اشاره به اینکه مرغ مورد نیاز هم استانی‌ها بویژه با قیمت مناسب و مصوب تعیین شده در اختیار مردم قرار گرفت و این روند  عرضه بویژه در ایام پایانی سال ادامه داشت، گفت: در ایام‌ تعطیلات نوروزی برای کشتارگاه کشیک و شیفت منظور شد که فعال باشند و نسبت به کشتار اقدام‌کنند تا در تعطیلات نوروزی هم مرغ مورد نیاز در بازار عرضه شود.

وی یاد آور شد: در ماه مبارک رمضان نیز این روند به منظور جلوگیری از افزایش قیمت، جلوگیری از عدم کمبود و تکریم ارباب رجوع با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته استمرار خواهد داشت.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.