امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 37299
  پرینت تاریخ انتشار : 28 مارس 2022 - 18:45 | 23 بازدید
استاندار همدان:

تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان در صدر فعالیت استان قرار می‌گیرد

به گزارش همدان نوین، استاندار همدان گفت: تقویت شرکت‌های دانش بنیان با هدف عملی شدن پیام نوروزی رهبری فرزانه انقلاب در راس و صدر فعالیت مسئولان این استان قرار می گیرد. «علیرضا قاسمی فرزاد» روز دوشنبه افزود: با توجه به نامگذاری امسال از سوی رهبری انقلاب به نام «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» در برنامه های دولت سیزدهم توجه […]

تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان در صدر فعالیت استان قرار می‌گیرد

به گزارش همدان نوین، استاندار همدان گفت: تقویت شرکت‌های دانش بنیان با هدف عملی شدن پیام نوروزی رهبری فرزانه انقلاب در راس و صدر فعالیت مسئولان این استان قرار می گیرد.

«علیرضا قاسمی فرزاد» روز دوشنبه افزود: با توجه به نامگذاری امسال از سوی رهبری انقلاب به نام «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» در برنامه های دولت سیزدهم توجه ویژه به مباحث دانش بنیان باید صورت بگیرد.

وی تصریح کرد: برای عملیاتی کردن منویات رهبر معظم انقلاب در سال جاری باید انسجام و هماهنگی بین دستگاه های علمی و دانش بنیان نظیر دانشگاه ها و پارک های علمی و فناوری ایجاد شود.

استاندار همدان ادامه داد: همچنین دستگاه های اجرایی به ویژه دستگاه های موثر در امر تولید نظیر جهادکشاورزی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و  شرکت شهرک های صنعتی فعالتر از قبل عمل کرده و ارتباط ارگانیک و تنگاتنگی بین این دستگاه های اجرایی با مجموعه پارک های علمی و فناوری و دانشگاه ها شکل بگیرد.

قاسمی فرزاد تاکید کرد: الان دیگر زمان و دوران پرداختن به مساله تولید با روش های سنتی و خارج از روال نیست بلکه با دانش بنیان کردن این موضوع باید زمینه ساز افزایش صرفه اقتصادی بخش تولید و بالا بردن راندمان و بهره وری بود.

وی گفت: علاوه بر بالا بردن بهره وری با دانش بنیان کردن فعالیت ها نسبت به کاهش میزان مصرف انرژی و آب تلاش کرد و تحقق این اهداف راهی جز دانش بنیان کردن فعالیت های اقتصادی ندارد.

استاندار همدان اظهار داشت: همه فعالیت ها باید مبتنی و استوار بر مسائل دانش بنیان باشد تا بتوان این دستور و تاکید عالمانه و هوشمندانه رهبری فرزانه انقلاب مبنی بر «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» را جامه عمل پوشاند.

وی گفت: در نخستین نشست مدیران اجرایی استان در سالجاری کارگروهی برگزار و مسائل و مشکلات پیش روی شرکت های دانش بنیان مورد بررسی قرار می گیرد.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.