امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 37262
  پرینت تاریخ انتشار : 27 مارس 2022 - 14:29 | 20 بازدید
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان همدان گفت:

معرفی ۵۹ واحد متخلف در همدان به تعزیرات

به گزارش همدان نوین، رئیس اداره دامپزشکی شهرستان همدان گفت: بیش از ۱.۵ تن مواد خام دامی غیربهداشتی در همدان امحاء و ۵۹ واحد متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شدند. علی طاهری  در همدان اظهار کرد: از ابتدای طرح تشدید کنترل نظارت و بازرسی بهداشتی دامپزشکی بر مراکز تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی […]

معرفی ۵۹ واحد متخلف در همدان به تعزیرات

به گزارش همدان نوین، رئیس اداره دامپزشکی شهرستان همدان گفت: بیش از ۱.۵ تن مواد خام دامی غیربهداشتی در همدان امحاء و ۵۹ واحد متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

علی طاهری  در همدان اظهار کرد: از ابتدای طرح تشدید کنترل نظارت و بازرسی بهداشتی دامپزشکی بر مراکز تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی در ایام نوروز، بازرسان دامپزشکی همدان بیش از هزار مورد بازرسی از مراکز عرضه فرآورده خام دامی انجام داده‌اند.

وی با بیان اینکه حاصل این بازرسی‌ها کشف، ضبط و امحاء بیش از ۱.۵ تن انواع موادخام دامی غیربهداشتی بوده است گفت: در این راستا ۵۹ واحد متخلف بهداشتی نسبت به طی مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی و پرونده دو واحد نیز به دادگاه معرفی شد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان همدان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی حوزه دامپزشکی مراتب را با شماره گیری ۱۵۱۲ به اداره دامپزشکی شهرستان برای رسیدگی در اسرع وقت گزارش کنند.

| منبع خبر : فارس
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.