امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 37255
  پرینت تاریخ انتشار : 26 مارس 2022 - 13:50 | 16 بازدید
‍ استاندار همدان

رزن و درگزین نارنجی، اسدآباد آبی و بقیه شهرهای همدان زرد

به گزارش همدان نوین، ‍ استاندار همدان با بیان اینکه شهرهای رزن و درگزین نارنجی، اسدآباد آبی و بقیه شهرهای استان در وضعیت زرد قرار دارند گفت: مدارس آموزش و پرورش باید بازگشایی شوند و هیچ کلاسی غیر حضوری برگزار نخواهد شد. علیرضا قاسمی‌فرزاد پیش از ظهر امروز و در نخستین جلسه رسمی ستاد استانی […]

رزن و درگزین نارنجی، اسدآباد آبی و بقیه شهرهای همدان زرد

به گزارش همدان نوین، ‍ استاندار همدان با بیان اینکه شهرهای رزن و درگزین نارنجی، اسدآباد آبی و بقیه شهرهای استان در وضعیت زرد قرار دارند گفت: مدارس آموزش و پرورش باید بازگشایی شوند و هیچ کلاسی غیر حضوری برگزار نخواهد شد.

علیرضا قاسمی‌فرزاد پیش از ظهر امروز و در نخستین جلسه رسمی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در سال جدید، ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌ها و اقدامات دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها و نهادهای نظامی و انتظامی استان در ایام نوروز، اظهار کرد: در ایام نوروز، ۷ میلیون تردد در جادهای مواصلاتی همدان ثبت شده و بیش از ۵۰ هزار نفر در استان اقامت داشته‌اند.

وی با بیان اینکه در جریان بازگشایی غار علیصدر، ۲۷ هزار نفر از این مجموعه بازدید کردند از مردم و گردشگران نوروزی خواست برای حفظ سلامت خود و جامعه از عادی‌انگاری پرهیز کرده و دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

استاندار همدان با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی همراهی و هماهنگی خوبی در ستاد اجرایی سفر داشتند تأکید کرد: نظارت‌های لازم بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی مراکز اقامتی توسط دستگاه متولی به طور جدی انجام شود.

وی در ادامه گفت: نظارت بر بازار و بررسی مسائل و مشکلات آن با همراهی فرمانداران، ماموریت ویژه معاون اقتصادی بود و مقرر شد با جدیت تمام رصد و پیگیری کند.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه گزارش‌های ستاد اجرایی سفر به طور روزانه و لحظه‌ای به مراجع بالادستی ارائه می‌شود گفت: هماهنگی و انسجام قابل توجهی در بین دستگاه‌های اجرایی استان برقرار است.

وی در ادامه رنگ‌بندی شهرهای رزن و درگزین را نارنجی، اسدآباد را آبی و بقیه شهرهای استان را در وضعیت زرد عنوان کرد و بر تزریق واکسیناسیون در نوبت‌های مختلف به ویژه دُز اول برای کودکان زیر پنج‌سال و دُز سوم برای بزرگسالان تاکید کرد.

استاندار همدان با بیان اینکه مدارس آموزش و پرورش باید بازگشایی شوند و هیچ کلاسی به صورت غیر حضوری برگزار نخواهد شد در ادامه سخنانش گفت: توجه به رعایت ضوابط بهداشتی و تزریق واکسن، توسط رانندگان حمل‌و نقل برون شهری و درون شهری الزامی است.

وی با اشاره به اینکه مراکز بهداشت آمادگی کامل برای ارائه خدمات تزریق واکسن به مسافران نوروزی در ایام پیش رو را داشته باشند گفت: عادی انگاری باعث شیوع ویروس کرونا خواهد شد و سلامت جامعه را به خطر خواهد انداخت.

| منبع خبر : فارس
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.