امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 37241
  پرینت تاریخ انتشار : 26 مارس 2022 - 12:15 | 15 بازدید
مدیرکل استاندارد استان همدان

طرح عیدانه سازمان ملّی استاندارد ایران در استان همدان با جدیت اجرا می‌شود

به گزارش همدان نوین، مدیرکل استاندارد استان همدان گفت: طرح عیدانه سازمان ملّی استاندارد ایران در این استان با جدیت اجرا می شود و تا ۱۵ فروردین ادامه دارد. به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان همدان، «محمّد مددی» افزود: با اجرای طرح عیدانه سازمان ملّی استاندارد ایران در استان […]

طرح عیدانه سازمان ملّی استاندارد ایران در استان همدان با جدیت اجرا می‌شود

به گزارش همدان نوین، مدیرکل استاندارد استان همدان گفت: طرح عیدانه سازمان ملّی استاندارد ایران در این استان با جدیت اجرا می شود و تا ۱۵ فروردین ادامه دارد.

به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان همدان، «محمّد مددی» افزود: با اجرای طرح عیدانه سازمان ملّی استاندارد ایران در استان همدان از ارائه خدمات و کالاهای کم کیفیت و بدون کیفیت جلوگیری می شود.

به گفته وی، هدف از اجرای این طرح ارائه خدمات مطلوب و سالم به شهروندان است و به منظور کنترل بر کیفیت کالاهای عرضه شده و خدمات ارائه شده و همچنین داشتن نشان استاندارد، بازرسان به صورت روزانه از مراکز عرضه و خدمات بازرسی و نظارت می کنند.

مدیرکل استاندارد استان همدان با بیان اینکه این طرح در ۲ محور اجرا می شود اظهار داشت: یک بخش در اندازه شناسی قانونی است که همه ترازوهای واحدهای صنفی به ویژه واحدهای پر مصرف در این طرح تحت نظارت‌های ویژه و مستمر قرار می‌گیرند.

مددی، محور بعدی را در شبکه توزیع و نظارت بر کالاها و خدمات مشمول استاندارد اجباری دانست و خاطرنشان کرد: بر اساس ماده ۱۷ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، نظارت بر اماکن عمومی اعم از هتل‌ها و رستوران‌ها انجام می شود.

مدیرکل استاندارد استان همدان گفت: شهروندان با ارسال پیامک به سامانه ۱۰۰۰۱۵۱۷، می توانند از صحت علامت استاندارد کالای تولید داخل اطمینان حاصل کنند.

مددی خاطرنشان کرد: خریداران می‌تواند در صورت جعل نشان و یا وجود مشکل در کالای مشمول استاندارد اجباری، از طریق تماس با شماره ۱۵۱۷ شکایت خود را مطرح کنند.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.