امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 7 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 37169
  پرینت تاریخ انتشار : 13 مارس 2022 - 23:19 | 18 بازدید
استاندار همدان:

برنامه‌های دولت منطبق با مسائل و مشکلات مردم است

به گزارش همدان نوین، استاندار همدان با بیان اینکه دولت سیزدهم در یک شرایط بسیار سختی دولت را تحویل گرفت، گفت: برنامه‌های تدوین شده توسط دولت سیزدهم، نه تنها عملیاتی و کاربردی است بلکه کاملا منطبق با مسائل و مشکلات اساسی مردم است. علیرضا قاسمی‌فرزاد عصر روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندار ویژه شهرستان […]

برنامه‌های دولت منطبق با مسائل و مشکلات مردم است

به گزارش همدان نوین، استاندار همدان با بیان اینکه دولت سیزدهم در یک شرایط بسیار سختی دولت را تحویل گرفت، گفت: برنامه‌های تدوین شده توسط دولت سیزدهم، نه تنها عملیاتی و کاربردی است بلکه کاملا منطبق با مسائل و مشکلات اساسی مردم است.

علیرضا قاسمی‌فرزاد عصر روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندار ویژه شهرستان ملایر، اظهار داشت: دولت سیزدهم همه توان خود را به کار گرفت تا مشکلات مردم رفع و سلامت مردم که به واسطه شیوع ویروس کرونا به خطر افتاده بود، حفظ کند.

وی بیان کرد: با پیگیری‌های رئیس جمهور، واکسن کرونا وارد کشور شد و در سطحی گسترده، واکسیناسیون مردم انجام گرفت که این اقدام تاثیر بسزایی در کنترل و مقابله با بیماری کرونا داشت و ما هم اکنون در وضعیت باثباتی هستیم.

استاندار همدان افزود: دولت سیزدهم در حوزه معیشت مردم و تامین کالاهای اساسی در ۶ ماهه گذشته، تلاش فراوانی داشت و امروز از نظر کالاهای اساسی همچون گندم، برنج، روغن، گوشت قرمز و مرغ مشکلی نداریم.

قاسمی‌فرزاد یادآور شد: دولت سیزدهم، برای هر استان صندوق پیشرفت و عدالت را اختصاص داده که اعتباراتی به این صندوق واریز می‌شود تا استانداران از این طرق بتوانند در راستای حل مشکلات و مسائل استان اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: سند آمایش سرزمینی در هر استان و شهرستان‌ها، گویای این مطلب است که مزایای نسبی، فرصت‌ها و ظرفیت‌های شهرهای کشور به طور کامل دیده شده و در راستای آن طرح‌ها و برنامه‌های اختصاصی نیز در نظر گرفته شده است.

استاندار همدان با بیان اینکه برنامه توسعه دولت سیزدهم برای استان‌های کشور، بر اصول مزایای نسبی در هر شهرستان استوار است، ادامه داد: یکی از مسائل اساسی مردم، مشکل مسکن بود که برای برطرف کردن آن، دولت سیزدهم طرح نهضت ملی مسکن را در دستور کار قرار داد.

قاسمی‌فرزاد تاکید کرد: رئیس دولت سیزدهم، برنامه توافق برجام را با حفظ عزت، قدرت و استقلال جمهوری اسلامی ایران، پیش می‌برد.

ارتقاء رتبه استان همدان از ۳۱ به پنجم کشوری در نهضت ملی مسکن 

نماینده عالی دولت در استان همدان افزود: استان همدان پیش از دولت سیزدهم، در راستای تامین زمین و پیشبرد برنامه نهضت ملی مسکن، در رده ۳۰ و ۳۱ کشوری بود، اما با تلاش مجموعه مدیریتی استان و با الحاق ۶۸۰ هکتار زمین به این طرح، همدان به رتبه پنجم کشوری ارتقا یافت.

استاندار همدان گفت: هم‌اکنون با تلاش مجموعه مدیریتی استان، تقریبا در تمامی شهرهای استان، مشکل خاصی در راستای تامین زمین‌ برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن وجود ندارد.

قاسمی‌فرزاد یادآور شد: در این مدت کوتاه که فرصت حضور در استان فراهم شد، بازدیدهای مستمر از واحدهای تولیدی شهرستان‌های دهگانه، در دستور کار قرار گرفت.

تدوین برنامه بلندمدت هدفمند و کارشناسی برای توسعه استان

نماینده عالی دولت در استان همدان اظهار داشت: پیش از اینکه برنامه ششم توسعه توسط مجلس شورای اسلامی تمدید شود، یک برنامه چهارساله برای توسعه استان تدوین و تهیه شد.

وی ادامه داد: با تمدید برنامه ششم توسعه، بلافاصله یک برنامه یکساله به تفکیک شهرستان‌ها، تنظیم شد که متعاقبا به تمامی دستگاه‌ها و دوایر دولتی استان ابلاغ خواهد شد تا در سال آینده در دستور کار قرار دهند.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: برنامه‌ای راهبردی برای توسعه استان تدوین و تهیه شده که در سال آینده ارائه و به دستگاه‌های اجرایی نیز ابلاغ می‌شود.

به گفته وی با تلاش و بازدیدهای مستمری که در استان در دستور کار قرار گرفت، مشکل اساسی خاصی در زمینه تامین و ذخایر کالاهای اساسی در استان وجود ندارد.

قاسمی‌فرزاد در ادامه یادآور شد: انسجام و وحدت مثال‌زدنی‌ بین ارکان نظام با محوریت نماینده ولی فقیه در استان حاکم است که از این ظرفیت در راستای توسعه، پیشرفت و خدمت به مردم استفاده خواهد شد.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های “حسین فارسی” در زمان سرپرستی فرمانداری شهرستان ملایر، گفت: از تجارب ارزنده وی در بخش‌ها و مسئولیت‌های دیگر استفاده خواهد شد.

استاندار همدان بیان کرد: با توجه به توانایی‌ها و استعداد “سلمان اسماعیلی”، تصمیم بر آن شد تا وی به عنوان فرماندار ویژه شهرستان ملایر معرفی شود.

فرمانداران اهداف توسعه‌ای دولت را با قدرت پیش ببرند

قاسمی‌فرزاد خاطرنشان کرد: فرماندار جدید باید با سعی و کوشش، اهداف دولت سیزدهم در حوزه‌های مختلف در راستای توسعه شهرستان ملایر را دنبال کند.

وی با تاکید بر اینکه به صورت مستمر ارزیابی و نظارت کاملی نیز بر عملکرد فرمانداران شهرستان‌های دهگانه استان می‌شود، تاکید کرد: مسئولان و دستگاه‌های اجرایی شهرستان ملایر، نهایت همکاری خود را بیش از پیش با فرماندار جدید داشته باشند.

استاتدار همدان با بیان اینکه سهم توسعه و رشد استان، هفت و نیم درصد است، گفت: فرمانداران شهرستان‌های دهگانه به ویژه ملایر، باید برای دست‌یابی به این میزان توسعه، تمام تلاش خود را به کار گیرند.

قاسمی‌فرزاد در ادامه تاکید کرد: باید دست به دست هم دهیم و با تمام توان، تلاش خود را به کار گیریم تا مشکلات و مسائل مردم در سطح استان همدان حل و فصل شود.

به گزارش ایرنا؛ در این آیین از زحمات و تلاش‌های “حسین فارسی” که حدود چهار ماه سرپرستی فرمانداری ویژه ملایر را بر عهده داشت، تقدیر و “سلمان اسماعیلی” به عنوان فرماندار ویژه شهرستان ملایر معرفی شد.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.