امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 6 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 37140
  پرینت تاریخ انتشار : 08 مارس 2022 - 19:18 | 19 بازدید
کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان

دمای هوا در همدان پنج درجه کاهش می‌یابد

به گزارش همدان نوین، کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت که در پی فعالیت سامانه بارشی، سرعت وزش باد در بیشتر نقاط استان افزایش و در نتیجه دمای هوا بین چهار تا پنج درجه سانتی گراد کاهش می‌یابد. محمد حسن باقری شکیب روز سه‌شنبه  افزود: پیش بینی می‌شود در طول ۲۴ ساعت آینده، سرعت […]

دمای هوا در همدان پنج درجه کاهش می‌یابد

به گزارش همدان نوین، کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت که در پی فعالیت سامانه بارشی، سرعت وزش باد در بیشتر نقاط استان افزایش و در نتیجه دمای هوا بین چهار تا پنج درجه سانتی گراد کاهش می‌یابد.

محمد حسن باقری شکیب روز سه‌شنبه  افزود: پیش بینی می‌شود در طول ۲۴ ساعت آینده، سرعت وزش باد در برخی از نقاط استان همدان به ۸۰ کیلومتر در ساعت برسد.

وی با اشاره به اینکه امشب بارش باران متوقف می‌شود، تصریح کرد: برای فردا افزایش سرعت وزش باد، غبار آلودگی هوا، بارش های پراکنده و گل آلود برای بیشتر نقاط استان همدان پیش بینی می‌شود.

باقری شکیب اظهار داشت: فردا شب کمینه دمای هوا بین سه تا چهار درجه افزایش یافته و از روز پنجشنبه دوباره به کمتر از صفر درجه سانتی گراد کاهش می‌یابد.

به گفته وی، با فعالیت این سامانه بارشی، احتمال بارش پراکنده برف و کولاک در مناطق کوهستانی و محورهای سخت گذر استان همدان وجود دارد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان افزود: در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین میزان بارندگی با ۲۱ میلی متر در ایستگاه صالح آباد و کمترین میزان نیز با ۹ میلی‌متر در دانشگاه بوعلی ثبت شده است.

وی اظهار داشت: همچنین فامنین با ۱۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و قروه درگزین با یک درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

به گفته وی، بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت به ترتیب ۱۱ و یک درجه سانتی‌گراد بالای صفر ثبت شده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.