امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 13 محرم 1448
شناسه خبر : 369378
  پرینت تاریخ انتشار : 28 ژوئن 2026 - 1:33 | 3 بازدید

حادثه هفتم تیرماه؛ سندی ماندگار از مظلومیت ملت ایران

به گزارش ایکنا به نقل از روابط‌ عمومی استانداری یزد، محمدرضا بابایی، استاندار یزد به‌مناسبت هفته قوه قضاییه پیامی صادر کرد. وی در این پیام آورده است:  «فرارسیدن هفته قوه قضاییه و سالروز شهادت مظلومانه معمار بزرگ دستگاه قضاء، آیت‌الله دکتر سید محمد بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفای انقلاب اسلامی، فرصتی است مغتنم برای […]

حادثه هفتم تیرماه؛ سندی ماندگار از مظلومیت ملت ایران


محمدرضا بابایی، استاندار یزدبه گزارش ایکنا به نقل از روابط‌ عمومی استانداری یزد، محمدرضا بابایی، استاندار یزد به‌مناسبت هفته قوه قضاییه پیامی صادر کرد.

وی در این پیام آورده است: 

«فرارسیدن هفته قوه قضاییه و سالروز شهادت مظلومانه معمار بزرگ دستگاه قضاء، آیت‌الله دکتر سید محمد بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفای انقلاب اسلامی، فرصتی است مغتنم برای پاسداشت مقام شامخ مجاهدانی که در سنگر عدالت‌گستری، احقاق حق و صیانت از حقوق شهروندی تلاش می‌کنند.

حادثه خونین هفتم تیر، سندی ماندگار از مظلومیت ملت ایران و اوج رذالت دشمنان نظام اسلامی است. در میان ستارگان درخشان آن ضیافت سرخ، نام و یاد مفاخر سترگ استان یزد، شهید والامقام دکتر سید رضا پاک‌نژاد (پزشک حاذق، نویسنده برجسته و نماینده محبوب مردم یزد در مجلس) و برادر بزرگوارشان شهید والامقام سید محمد پاک‌نژاد، همچون نگینی بر تارک تاریخ ایثار این دیار می‌درخشد. شهیدانی که علم و تعهد را در آمیختند و خون پاکشان، تضمین‌کننده حرکت استوار انقلاب در مسیر حق‌طلبی شد.

امروز، دستگاه قضایی در استان دارالعباده یزد، به پشتوانه این خون‌های پاک و با تکیه بر اصل قانون‌مداری، نقشی بی‌بدیل در پایداری امنیت، پیشگیری از جرائم، حمایت از چرخه تولید و ایجاد آرامش در جامعه ایفا می‌کند. تلاش‌های مخلصانه قضات شریف و کارکنان خدوم این قوه، تجلی‌بخش تظلم‌خواهی و پناهگاهی امین برای آحاد مردم است.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام هفتم تیر، به‌ویژه شهیدان پاک‌نژاد، فرارسیدن هفته قوه قضاییه را به رئیس کل محترم دادگستری استان، دادستان محترم مرکز استان، قضات، مستشاران، کارکنان و همه تلاشگران این عرصه در سراسر استان یزد تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال، توفیق روزافزون همگان را در مسیر اجرای عدالت، خدمت به مردم و اعتلای نظام مقتدر جمهوری اسلامی ایران مسئلت دارم.»

 

انتهای پیام



منبع

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.