3 هزار زائر پیاده در روز عاشورا راهی حرم رضوی شدند
سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا(ع): حسین رضایی، سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا(ع) در گفتوگو با ایکنا از خراسان رضوی اظهار کرد: براساس گزارشهای ارائهشده در روز عاشورای حسینی حدود سه هزار زائر پیاده به سمت حرم مطهر رضوی مشرف شدند. وی افزود: طبق آمار اعلامشده نزدیک به ۱۵۰۰ نفر از […]
سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا(ع):
حسین رضایی، سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا(ع) در گفتوگو با ایکنا از خراسان رضوی اظهار کرد: براساس گزارشهای ارائهشده در روز عاشورای حسینی حدود سه هزار زائر پیاده به سمت حرم مطهر رضوی مشرف شدند.
وی افزود: طبق آمار اعلامشده نزدیک به ۱۵۰۰ نفر از زائران پیاده از مناطق اطراف مشهد و حدود ۱۵۰۰ نفر دیگر از مسیرهای دورتر از جمله طرقبه، شاندیز و مسیر جاده قدیم قوچان حرکت خود را آغاز کرده و شب گذشته به سمت مشهد مقدس عزیمت کردند.
سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا(ع) ادامه داد: همچنین ایستگاه امام هادی(ع) در مسیر نیشابور به مشهد خدمات رفاهی و فرهنگی گستردهای به زائران ارائه کرد، حجم قابل توجهی از نذورات مردمی ازجمله یک کامیون هندوانه صلواتی میان زائران توزیع شد و در مبادی ورودی شهر مشهد نیز دستگاههای مختلف ازجمله شهرداری و مجموعههای فرهنگی و مذهبی، خدمات متنوع رفاهی، فرهنگی و پشتیبانی را برای زائران فراهم کردند تا شرایط مناسبی برای حضور و زیارت آنان مهیا شود.
رضایی با اشاره به اینکه با نزدیک شدن به دهه پایانی ماه صفر، برنامهریزیهای لازم برای ثبتنام و ساماندهی کاروانهای پیاده انجام شده است، تصریح کرد: بر این اساس از شنبه ۶ تیرماه برای کاروانهایی که پیشتر اطلاعات خود را ثبت کردهاند، پیامک اطلاعرسانی ارسال خواهد شد تا فرآیند ثبتنام و هماهنگیهای لازم را انجام دهند.
انتهای پیام
این مطلب بدون برچسب می باشد.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

